Πώς να προωθήσετε την αγορά στο LinkedIn

Μέσω του LinkedIn μπορείτε να συνδέσετε την επωνυμία σας με πάνω από 660 εκατομμύρια επαγγελματίες σε όλο τον κόσμο.
Ακολουθούν 10+1 τρόποι για να δημιουργήσετε δυνητικούς πελάτες, αναγνωρισιμότητα επωνυμίας και στρατηγικές συνεργασίες στο LinkedIn.
Συμβουλή 1η
Συνεχίστε να βελτιώνετε το προφίλ σας στο LinkedIn
Οι πρώτες εντυπώσεις είναι σημαντικές και το προφίλ σας είναι μια μεγάλη ευκαιρία να εντυπωσιάσετε. Η ενημέρωση του προφίλ σας είναι ένας από τους πιο σημαντικούς τρόπους για να βελτιώσετε το ποσοστό επικοινωνίας σας. Οι άνθρωποι συνεργάζονται με άλλους ανθρώπους, οπότε τα προφίλ έχουν σημασία. Στοχεύστε σε σχεδόν 100% πληρότητα και βελτιστοποιήστε το προφίλ σας συνχά. Προσθέστε νέες δεξιότητες, επιτεύγματα και παραδείγματα της πιο πρόσφατης εργασίας σας. Παρουσιάστε την προσωπικότητά σας. Η αυθεντικότητα είναι εξίσου σημαντική με την εμπειρία.
Συμβουλή 2η
Δημιουργία αποτελεσματικής σελίδας του LinkedIn.
Αυτό είναι το προφίλ του οργανισμού σας στο LinkedIn. Η σελίδα σας θα πρέπει να προσφέρει άφθονες ευκαιρίες στους υποψήφιους πελάτες να μάθουν περισσότερα για την επωνυμία σας και τα άτομα που εργάζονται εκεί, καθώς και να ασχοληθούν με σχετικό περιεχόμενο. Οι σελίδες είναι δωρεάν για όλους.
Συμβουλή 3η
Καθορίστε το κοινό και τους στόχους σας
Είτε αυξάνετε την ευαισθητοποίηση είτε δημιουργείτε δυνητικούς πελάτες, η στόχευση είναι το κλειδί. Μόλις μάθετε τι θέλετε να επιτύχετε, είναι ευκολότερο να ορίσετε το κοινό σας. Εάν η εταιρεία σας πουλάει ένα εργαλείο παραγωγικότητας για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο στόχος σας μπορεί να είναι να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας μεταξύ των μελών του LinkedIn με τίτλους εργασίας όπως “διαχειριστής κοινωνικών μέσων” ή “επικεφαλής κοινωνικών μέσων”. Τα καλύτερα καθορισμένα ακροατήρια οδηγούν σε καλύτερη δημιουργία δυνητικών θεατών.
Συμβουλή 4η
Βελτιστοποίηση της σελίδας σας για αναζήτηση
Μια καλά βελτιστοποιημένη Σελίδα εταιρείας μπορεί να σας βοηθήσει να αποκτήσετε προβολή μεταξύ των ατόμων που αναζητούν αυτό που προσφέρει η εταιρεία σας.
Συμβουλή 5η
Εισαγωγή λέξεων-κλειδιών, Συνδέσμων & Κοινοποίηση Περιεχομένου
Ενσωματώστε΄στην κατασκευή ιστοσελίδων λέξεις-κλειδιά και φράσεις που ενδέχεται να χρησιμοποιήσουν οι πιθανοί πελάτες για να αναζητήσουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Συμπεριλάβετε τα στην επισκόπηση της καρτέλας “Πληροφορίες”, που αντιπροσωπεύει ποιοί είστε και τι κάνετε.
Σύνδεσμος προς τη Σελίδα σας. Οι σύνδεσμοι είναι απαραίτητοι για την ενίσχυση της κατάταξης αναζήτησης. Μια εύκολη πρακτική είναι να συνδεθείτε με τη Σελίδα σας από τον ιστότοπό σας. Επίσης, βεβαιωθείτε ότι τα προφίλ LinkedIn των εργαζομένων σας είναι ενημερωμένα.
Μοιραστείτε σχετικό περιεχόμενο. Να μοιράζεστε συχνά. Όσο πιο συχνά κοινοποιείτε περιεχόμενο με το οποίο αλληλεπιδρούν οι ακόλουθοί σας, τόσο υψηλότερα θα εμφανίζεται η Σελίδα σας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Συμβουλή 6η
Αυξήστε τους ακόλουθους της σελίδας σας
Υπάρχουν μερικά βασικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να αρχίσετε να μεγαλώνετε τους ακόλουθους σας. Χρησιμοποιήστε ένα κουμπί “Παρακολούθησης” στον ιστότοπο ή το ιστολόγιό σας. Προσκαλέστε τις συνδέσεις σας στο προφίλ σας και να ακολουθήσουν τη Σελίδα σας στο LinkedIn. Ενημερώστε τους υπαλλήλους σας για τις πιο σημαντικές δημοσιεύσεις σας στη Σελίδα για να ενισχύσετε την οργανική απήχηση. Προωθήστε τη Σελίδα της εταιρείας σας σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ενημερωτικά δελτία και αναρτήσεις ιστολογίου.
Συμβουλή 7η
Δημοσίευση ελκυστικού περιεχομένου στη σελίδα της εταιρείας σας
Δημοσιεύστε περιεχόμενο που το κοινό-στόχος σας θα θέλει να διαβάσει. Ενώ μπορεί να είναι δελεαστικό να πουλήσετε στο κοινό σας με βάση τα οφέλη του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας, το περιεχόμενο “πωλητή” δεν αποδίδει καλά στο LinkedIn. Αν υπάρχει ένα πράγμα που τα μέλη του LinkedIn βρίσκουν ελκυστικό, είναι μια νέα ιδέα. Η δημοσίευση περιεχομένου ηγεσίας σκέψης στη Σελίδα της εταιρείας σας είναι ένας από τους πιο ισχυρούς τρόπους για να αυξήσετε το κοινό σας. Φυσικά, θα θελήσετε να δημοσιεύσετε και να προωθήσετε το δικό σας περιεχόμενο, αλλά είναι επίσης καλή ιδέα να μοιράζεστε ελκυστικό και διορατικό περιεχόμενο από άλλους.
Συμβουλή 8η
Χρήση εμπλουτισμένων μέσων για την αύξηση της αφοσίωσης
Οι εικόνες συγκεντρώνουν πάνω από έξι φορές περισσότερη αφοσίωση από το περιεχόμενο μόνο με κείμενο. Ικανοποιήστε τη λαχτάρα του κοινού σας για οπτικό περιεχόμενο πειραματιζόμενοι με διαφορετικούς τύπους περιεχομένου εμπλουτισμένων μέσων. Τα προσαρμοσμένα κολάζ εικόνας (3-4 εικόνες σε μία ανάρτηση) αποδίδουν πολύ καλά. Τα βίντεο θα πρέπει να είναι περίπου 1-2 λεπτά και θα πρέπει να τραβήξουν την προσοχή μέσα στα πρώτα δευτερόλεπτα. Προσθέστε υπότιτλους για όσους παρακολουθούν χωρίς ήχο. Το ζωντανό βίντεο δημιουργεί 24 φορές περισσότερα σχόλια από το κανονικό βίντεο στο LinkedIn. Τα έγγραφα, όπως τα PDF ή τα PowerPoints, μπορούν να παρουσιάσουν τι κάνει την επωνυμία σας μοναδική. Το Kudos και οι ομαδικές στιγμές μπορούν να αναδείξουν συναδέλφους ή υπαλλήλους— μια εξατομικευμένη αναγνώριση εκτιμάται πάντα.
Συμβουλή 9η
Επισημάνετε το καλύτερο περιεχόμενό σας
Ενισχύστε το περιεχόμενό σας απευθείας στη ροή του κοινού σας, χρησιμοποιώντας το Χορηγούμενο Περιεχόμενο. Προσελκύστε οπαδούς λαμβάνοντας τις ενημερώσεις σας μπροστά σε περισσότερους ανθρώπους. Χρησιμοποιήστε την ολοκληρωμένη στόχευση του LinkedIn για να προσεγγίσετε το σωστό κοινό. Κάντε Χρήση άμεσου χορηγούμενου περιεχομένου για τη δοκιμή παραλλαγών των μηνυμάτων σας. Παρακολουθήστε τον αριθμό των υποψήφιων πελατών που λαμβάνετε από τις διαφημίσεις σας.
Συμβουλή 10η
Δημιουργία εκστρατειών διαφήμισης στο LinkedIn
Επιτύχετε τους στόχους μάρκετινγκ με περισσότερες επιλογές διαφήμισης. Μπορείτε να εκτελέσετε μια διαφημιστική καμπάνια αυτοεξυπηρέτησης στο LinkedIn χρησιμοποιώντας χορηγούμενο περιεχόμενο, διαφημίσεις μηνυμάτων, δυναμικές διαφημίσεις ή διαφημίσεις με κείμενο, με την υποστήριξη της Διαχείρισης καμπάνιας. Η Διαχείριση εκστρατειών σάς επιτρέπει να ορίσετε έναν προϋπολογισμό, να επιλέξετε στόχους (κλικ έναντι εμφανίσεων) και να έχετε τον πλήρη έλεγχο του χρονοδιαγράμματος της εκστρατείας σας. Επιπλέον, η πλατφόρμα περιλαμβάνει διάφορες λειτουργίες που έχουν σχεδιαστεί για να σας βοηθήσουν να εκπληρώσετε τους διαφημιστικούς στόχους σας.
Συμβουλή 11η
Πρόοδος με τα αναλυτικά στοιχεία
Μάθετε ποιο περιεχόμενο είναι πιο συναρπαστικό για το κοινό σας. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να εμβαθύνετε στις προτιμήσεις και τις συμπεριφορές του κοινού σας στο LinkedIn. Για την παρακολούθηση και τη βελτιστοποίηση της απόδοσης της Σελίδας σας στο LinkedIn, υπάρχουν αναλυτικά στοιχεία σελίδας LinkedIn, μαζί με αναλυτικά στοιχεία για δημοσίευση στο LinkedIn.
Βελτιώστε την απόδοση της εκστρατείας επί πληρωμή με τη βοήθεια της Διαχείρισης καμπάνιας του LinkedIn.