espa banner
Στρατηγικές προώθησης ιστοσελίδων για το έτος 2021

Παρακαλώ αξιολογήστε


Το 2021 μας προσφέρει μια σπάνια ευκαιρία να κάνουμε “επανεκκίνηση”. Ενώ η επιχείρησή σας μπορεί να χρειαστεί να αντιμετωπίσει πολλές από τις ίδιες προκλήσεις που αντιμετώπισε το 2020, τώρα είναι η ώρα να εξετάσετε τη στρατηγική σχεδιασμού εσόδων σας και να εξετάσετε μια ευέλικτη προσέγγιση στον ψηφιακό μετασχηματισμό. Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε τι κάνει έναν επιτυχημένο ψηφιακό μετασχηματισμό και πώς να δώσετε προτεραιότητα στις προσπάθειές σας.

Ψηφιακοί μετασχηματισμοί: Ποιος πετυχαίνει και ποιος αποτυγχάνει;

Διαπιστώθηκε ότι στον χώρο B2B, το ψηφιακό εμπόριο επιταχύνθηκε περισσότερο το 2020 από ό, τι τα προηγούμενα 10 χρόνια. Ωστόσο, το 70-95% των προσπαθειών ψηφιακού μετασχηματισμού αποτυγχάνουν. Μια έρευνα γύρω από επιτυχημένες ψηφιακές εξελίξεις στην προώθηση και κατασκευή ιστοσελίδων, διαπίστωσε ότι οι Ηγέτες της Αγοράς επικεντρώνονται στην ευέλικτη ψηφιακή εξέλιξη του Go-to-Market, η οποία μειώνει την τριβή στο ταξίδι των πελατών. Σε συνεντεύξεις με πάνω από 1.300 Διευθύνοντες Συμβούλους, διαπιστώθηκε ότι οι ηγέτες της αγοράς κατανοούν τις δυνατότητές τους και στη συνέχεια ευθυγραμμίζουν τις ψηφιακές στρατηγικές τους με τη στρατηγική αύξησης εσόδων.

Ψηφιακές στρατηγικές: Ποιες πρέπει να ιεραρχηθούν;

Αρκετές εταιρείες βασίζονται εδώ και καιρό στο Μοντέλο Ωριμότητας Αύξησης Εσόδων για να βοηθήσουν τους πελάτες τους να συγκρίνουν τους εαυτούς τους με ομολόγους τους, προκειμένου να κατανοήσουν την αποτελεσματικότητα της εταιρείας τους στην απόκτηση και διατήρηση πελατών. Το RGMM είναι μια αξιολόγηση που βοηθά τις εταιρείες να εντοπίσουν κενά και να ρυθμίσουν το επίπεδο του οργανισμού τους για να αυξήσουν τις πιθανότητές τους να κάνουν αριθμούς. 

Οι πρόσφατες τάσεις έχουν ρίξει φως ιδιαίτερα στο ψηφιακό στοιχείο του μοντέλου ωριμότητας, το οποίο αξιολογεί τις ψηφιακές σας δυνατότητες μεταξύ 8 βασικών κατηγοριών. Το μοντέλο ψηφιακής ωριμότητας αξιολογεί τον οργανισμό σας και τον τοποθετεί σε ένα από τα 5 επίπεδα για κάθε κατηγορία. Το μοντέλο ωριμότητας είναι διαδοχικό. Οι εταιρείες πρέπει πρώτα, για παράδειγμα, να δημιουργήσουν ψηφιακές δυνατότητες επιπέδου 2 πριν μετακινηθούν στο επίπεδο 3.

Το μοντέλο ψηφιακής ωριμότητας αξιολογεί την εταιρεία σας στις κατηγορίες:

1) Στρατηγική ανάπτυξης και αλληλοσυνδεόμενα

2) Εμπειρία πελατών

3) Πωλήσεις και επιτυχία πελατών

4) Τιμολόγηση και συσκευασία

5) Ψηφιακό Περιεχόμενο

6) Απόδοση εσόδων

7) Πράξεις εσόδων

8) Εικονική πώληση και ενεργοποίηση

 Ο τρόπος με τον οποίο δίνεται προτεραιότητα στους τομείς εστίασης για τον προγραμματισμό του 2021 εξαρτάται από τα επίπεδα στα οποία κατατάσσεται η εταιρεία σας για κάθε κατηγορία. Για παράδειγμα, είναι απαραίτητο να εστιάσετε στις περιοχές όπου η εταιρεία σας κατατάσσεται ως επίπεδο 1 ή 2 πριν προχωρήσετε στην αντιμετώπιση περιοχών που κατατάσσονται ως επίπεδο 3 και άνω.

Πώς να διασφαλίσετε την επιτυχία της ψηφιακής στρατηγικής σας

Εξερευνήσαμε μερικά από τα βασικά χαρακτηριστικά που καθιστούν τους οργανισμούς επιτυχημένους στον ψηφιακό μετασχηματισμό. Δείξαμε επίσης πώς μπορεί να δοθεί προτεραιότητα στις ψηφιακές στρατηγικές και στις δραστηριότητες σχεδιασμού εσόδων. Το επόμενο βήμα είναι να λάβετε αυτές τις πληροφορίες και να τις εφαρμόσετε στον οργανισμό σας.

Πρώτα απ ‘όλα, ολοκληρώστε το διαγνωστικό εργαλείο RGMM για να ξεκλειδώσετε πληροφορίες σχετικά με τα πλεονεκτήματα, τις αδυναμίες και τη συνολική υγεία του οργανισμού σας σε βασικούς τομείς της επιχείρησης. Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στις πληροφορίες που αποκτήθηκαν από την έξοδο του ψηφιακού μοντέλου ωριμότητας. Διαβάστε τις τελευταίες έρευνες σχετικά με την Ψηφιακή Στρατηγική και δείτε τα τελευταία ιστολόγια σχετικά με την εμπειρία των ψηφιακών πελατών και πώς να εξελιχθείτε για να προετοιμαστείτε για τον επερχόμενο ψηφιακό μετασχηματισμό σας. 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι