espa banner
σημεία προσοχής κατασκευής blog ιστοσελίδων

Παρακαλώ αξιολογήστε



Το content marketing μπορεί να είναι ένα ισχυρό εργαλείο για όλους τους τύπους ιδιοκτητών μικρών επιχειρήσεων και ένα blog είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους διοχέτευσης περιεχομένου. Η ιδέα της έναρξης ενός επιχειρηματικού blog από το μηδέν μπορεί να είναι λίγο εκφοβιστική, αλλά δεν χρειάζεται να είναι μια συντριπτική εμπειρία. Τα οφέλη από την έναρξη ενός επιχειρηματικού blog μπορούν να κάνουν τη διαδικασία να αξίζει τον κόπο. Ακολουθούν 10 συμβουλές για να ξεκινήσετε με ένα επιχειρηματικό blog και να το κάνετε επιτυχημένο.

1. Δημοσιεύστε συνεχώς

Δεν υπάρχουν συγκεκριμένοι κανόνες για την συχνότητα που πρέπει να έχουν οι δημοσιεύσεις σας .Ο πιο σημαντικός παράγοντας στην πετυχημένη κατασκευή ιστοσελίδων blog είναι να υπάρχει ένα συνεχόμενο πρόγραμμα, είτε αυτό είναι να δημοσιεύετε κάθε μέρα, είτε πιο σπάνια. Οι αναγνώστες σας πρέπει να γνωρίζουν πότε πρέπει να περιμένουν νέο περιεχόμενο έτσι ώστε να αναπτυχθεί σχέση με εσάς και τους αναγνώστες σας.

2. Παρέχετε σχετικές, χρήσιμες και πολύτιμες πληροφορίες

Όσο πιο χρήσιμες πληροφορίες δημοσιεύετε, τόσους περισσότερους αναγνώστες θα προσελκύσετε και τόσο πιο πιθανό είναι να γίνουν τακτικοί αναγνώστες. Αν, για παράδειγμα, προωθείτε μια συγκεκριμένη επιχειρηματική στρατηγική, παρέχετε ένα παράδειγμα για το πώς και γιατί ήταν επιτυχής.

3. Ζητήστε και απαντήστε σε σχολια

Προσκαλέστε τους αναγνώστες σας να συμμετέχουν και να μοιραστούν τις απόψεις τους στα σχόλιά σας σε κάθε ανάρτηση. Και όταν έχουν κάτι να πουν, αναγνωρίστε τα σχόλιά τους, ακόμα και όταν η άποψή τους διαφέρει από τη δική σας.

4. Έχετε ένα επίκεντρο, αλλά να είστε πρόθυμοι να πάτε εκτός θέματος

Είναι καλό να έχετε ένα επίκεντρο, όσον αφορά τα θέματα που θα αναλύετε στο blog σας, αλλά η ρουτίνα μπορεί να γίνει κουραστική τόσο για εσάς όσο και για τους αναγνώστες σας. Γίνεται πρόθυμοι να παρουσιάσετε νέα θέματα ή μια νέα οπτική σε απλά θέματα για να αυξήσετε το ενδιαφέρον και την συμμετοχή των αναγνωστών.

5. Διευκολύνετε την εγγραφή

Αν θέλετε οι αναγνώστες σας να συνεχίσουν να διαβάζουν, τοποθετήστε τις επιλογές συνδρομής σας σε ένα εύκολο σημείο. Μπορείτε επίσης να προσελκύσετε περισσότερους συνδρομητές προσφέροντας πολλές επιλογές. Η πρόσβαση στη ροή RSS και μια επιλογή μετά το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι δημοφιλείς επιλογές.

6. Προωθήστε και μοιραστείτε αυτά που γράφετε

Μην περιμένετε οι αναγνώστες σας να διαβάζουν ό,τι ανεβάζετε αν δεν τους υπενθυμίζετε ότι το blog σας υπάρχει ακόμα. Μοιραστείτε συνδέσμους του blog σας στα social media, στην ιστοσελίδα σας, στα ενημερωτικά δελτία σας, ακόμη και στην υπογραφή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, και ενθαρρύνετε τους χρήστες να κάνουν κλικ.

7. Αναμείξτε τις μορφές κειμένου σας

Αν γράφετε συνήθως μεγάλες δημοσιεύσεις όλων των κειμένων, δοκιμάστε να αναμίξετε μερικές μικρότερες δημοσιεύσεις ή να προσθέσετε εικόνες για να δείτε αν αλλάζει τις προβολές σελίδων σας. Μπορείτε ακόμη και να ρίξετε μια περιστασιακή ανάρτηση βίντεο για να προσθέσετε ένα νέο επίπεδο ενδιαφέροντος.

8. Κάντε το εύκολο στην ανάγνωση

Χρησιμοποιήστε δευτερεύουσες κεφαλίδες, κουκκίδες και άλλη μορφοποίηση, όπου είναι απαραίτητο, για να διευκολύνετε τους αναγνώστες σας να εστιάσουν στις πληροφορίες που είναι πιο σημαντικές για αυτούς.

9. Μοιραστείτε λίγα πράγματα για εσάς

Το blog της επιχείρησής σας μπορεί να αφορά επιχειρήσεις, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει μέρος για να αναφέρετε την προσωπική σας ζωή και τις εμπειρίες σας. Πολλές φορές μια ανέκδοτη ανάρτηση μπορεί να προσελκύσει έναν νέο τύπο αναγνώστη και να δώσει στους συνεπείς αναγνώστες σας μια ματιά σε μια νέα πλευρά σας.

10. Είναι μαραθώνιος, όχι σπριντ.

Χρειάζεται χρόνος για ένα επιχειρηματικό blog για να δημιουργήσει δυναμική, να τραβήξει τους αναγνώστες και να δημιουργήσει πιστούς ακόλουθους. Να είστε υπομονετικοί και προσπαθήστε να μην αποθαρρύνεστε εάν η πρόοδος φαίνεται υποτονική. Αργή, σταθερή και συνεπής προσπάθεια κερδίζει τον αγώνα όταν πρόκειται για blogging.

 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι