Πώς το AI βελτιστοποιεί το μάρκετινγκ περιεχομένου
Εάν έχετε ασχοληθεί με το μάρκετινγκ περιεχομένου τότε θα γνωρίζετε καλά το ποσό της εργασίας που συνεπάγεται όχι μόνο στη δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου, αλλά και στη διασφάλιση ότι το περιεχόμενο θα γίνει ορατό από τα σωστά άτομα.
Μπορεί να γράψετε την καλύτερη δημοσίευση ιστολογίου σε ένα συγκεκριμένο θέμα, αλλά αν η συγκεκριμένη ανάρτηση ιστολογίου δεν γίνει ορατή στο σωστό κοινό τότε απλά σπαταλάτε το χρόνο σας.
Η λύση για έναν αυξανόμενο αριθμό ψηφιακών εμπόρων ήταν η προσαρμογή εργαλείων AI. Η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί κάποτε να ήταν το πεδίο της επιστημονικής φαντασίας, αλλά σήμερα έχει αμέτρητες πραγματικές εφαρμογές. Επιτρέπει στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να παράγουν περιεχόμενο πιο γρήγορα και στη συνέχεια να προωθούν αυτό το περιεχόμενο στο πιο ενδιαφερόμενο κοινό, πιο αποτελεσματικά από ό, τι θα μπορούσε να γίνει μόνο με ανθρώπινη ικανότητα.
Γιατί να χρησιμοποιήσετε εργαλεία AI;
Στο παρελθόν, πολλοί ψηφιακοί έμποροι δίσταζαν να αγκαλιάσουν το AI πιστεύοντας ότι τα αποτελέσματα της χρήσης της τεχνολογίας ήταν αβέβαια ή ότι ένας υπολογιστής δεν θα μπορούσε ποτέ να είναι τόσο καλός όσο ένας άνθρωπος.
Παραμένει αλήθεια ότι εξακολουθούν να υπάρχουν πολλοί δημιουργικοί τομείς όπου απαιτείται ανθρώπινη εμπειρογνωμοσύνη, όμως οι υπολογιστές είναι πιο αποτελεσματικοί από τους ανθρώπους σε μια σειρά από κοινές εργασίες μάρκετινγκ και κατασκευής ιστοσελίδων.
1. Οι απαντήσεις βρίσκονται στα δεδομένα.
Εάν πρόκειται να βελτιώσετε το ποσοστό μετατροπών σας, πρέπει να γνωρίζετε τι ζητούν οι επισκέπτες σας και πώς μπορείτε να το παρέχετε για αυτούς. Η συλλογή και ανάλυση δεδομένων είναι ένα από τα πολλά καθήκοντα ψηφιακού μάρκετινγκ. Η δύναμη επεξεργασίας των υπολογιστών σε συνδυασμό με τους πιο πρόσφατους αλγόριθμους μηχανικής μάθησης τους καθιστούν ιδανικούς για αυτές τις εργασίες.
Είτε πρόκειται για τον εντοπισμό λέξεων-κλειδιών, τον προγραμματισμό θεμάτων ανάρτησης ιστολογίου, τη βελτιστοποίηση ή εξατομίκευση περιεχομένου μάρκετινγκ ή ακόμη και εξατομικευμένης διαφήμισης, η AI μπορεί να ολοκληρώσει αυτές τις εργασίες σε ένα κλάσμα του χρόνου που θα χρειαζόταν ένας άνθρωπος.
2. Προσδιορίστε την πρόθεση λέξεων-κλειδιών
Ο προσδιορισμός των σωστών λέξεων-κλειδιών για την επιχείρησή σας και η ομαδοποίησή τους σωστά μπορεί να είναι δύσκολο εάν πρέπει να το κάνετε χειροκίνητα.
Η χρήση φυσικής επεξεργασίας γλωσσών και η μηχανική εκμάθηση για την ολοκλήρωση της εργασίας είναι πολύ πιο αποτελεσματική. Το φιλτράρισμα λέξεων-κλειδιών με εργαλεία AI μπορεί να εντοπίσει γρήγορα τις λέξεις-κλειδιά που αντικατοπτρίζουν πιο στενά τους στόχους του SEO σας. Το AI μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον εντοπισμό μοτίβων, θεμάτων και προθέσεων χρήστη που μπορεί εύκολα να χαθούν κατά τη μη αυτόματη αναζήτηση.
3. Προσδιορίστε θέματα ιστολογίου
Για πολλούς bloggers, η πραγματικότητα τους είναι πολλές και συχνές ώρες κοιτάζοντας μια κενή οθόνη, αναζητώντας απεγνωσμένα έμπνευση.
Ο εντοπισμός θεμάτων για νέες αναρτήσεις ιστολογίου είναι ένας άλλος τομέας όπου η AI μπορεί να υπερέχει Εργαλεία μπορούν να παρακολουθούν τους ιστότοπους των ανταγωνιστών σας και να εντοπίζουν αλλαγές σε πραγματικό χρόνο. Βλέποντας τι δημοσιεύουν οι ανταγωνιστές σας και τα μηνύματα που στέλνουν μπορείτε να εντοπίσετε κενά στη δική σας στρατηγική blogging.
Με παρόμοιο τρόπο, υπάρχει αντίστοιχο εργαλείο στρατηγικής περιεχομένου που χρησιμοποιεί AI για να σας βοηθήσει να βρείτε θέματα που σχετίζονται με την αγορά σας, τα οποία μπορείτε στη συνέχεια να γράψετε για το ιστολόγιό σας. Το δημιουργικό έργο γραφής αφήνεται σε εσάς, αλλά το δύσκολο έργο του εντοπισμού και της εύρεσης θεμάτων αφήνεται στο AI.
4. Βελτιωμένη εξατομίκευση
Εάν έχετε μια λίστα ή χρησιμοποιείτε ποτέ μάρκετινγκ μέσω email, θα καταλάβετε τη σημασία της εξατομίκευσης. Σήμερα οι περισσότεροι από εμάς πρέπει να ασχοληθούμε με τόσο μεγάλο περιεχόμενο που εκτός αν κάτι έχει άμεσο ενδιαφέρον, δεν πρόκειται να τραβήξει την προσοχή μας ή να προκαλέσει απάντηση.
Το πρόβλημα για τους εμπόρους περιεχομένου είναι ότι η δημιουργία εξαιρετικά εξατομικευμένου περιεχομένου είναι μια χρονοβόρα διαδικασία. Τα εργαλεία AI είναι σε θέση να παρακολουθούν τις ενέργειες των μεμονωμένων παραληπτών, επιτρέποντάς σας να δημιουργήσετε το τέλειο email για αυτούς ή να τους κατευθύνετε στην ιστοσελίδα που είναι προσαρμοσμένη για να παράγει την καλύτερη ανταπόκριση από αυτούς.
5. Μετρήστε μεμονωμένες απαντήσεις
Στον κόσμο του email μάρκετινγκ, η AI μπορεί να προσδιορίσει την ώρα ανοίγματος και κλικ κάθε παραλήπτη email, επιτρέποντας στους εμπόρους να προσαρμόσουν τον χρόνο αποστολής email τους στο λεπτό.
Το AI μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη μέτρηση της απόκρισης σε κάθε μεμονωμένη προώθηση.
Μια παρόμοια τεχνική μπορεί να χρησιμοποιηθεί με το ιστορικό περιήγησης ή αγοράς ενός πελάτη για να προτείνει προϊόντα ή ιστοσελίδες που μπορεί να τους ενδιαφέρουν.
Για να βελτιώσετε πραγματικά το ποσοστό απόκρισης των email σας, δεν είναι μόνο ο χρόνος και ο τύπος των email που πρέπει να βελτιστοποιήσετε, αλλά και το περιεχόμενο. Η χρήση της AI επιτρέπει στους ψηφιακούς εμπόρους να εξατομικεύουν το περιεχόμενό τους και να παρέχουν στους αναγνώστες τους το περιεχόμενο που τους ενδιαφέρει περισσότερο.