Προώθηση πωλήσεων από ιστοσελίδα instagram

Παρακαλώ αξιολογήστε


Το Instagram έχει γίνει γρήγορα μια από τις πιο δημοφιλής πλατφόρμες αγοράς στον κόσμο. Το Instagram έχει ένα απαιτητικό κοινό και είναι πιθανό οι χρήστες να πραγματοποιήσουν μια αγορά απευθείας στην εφαρμογή, για να μην αναφέρουμε ευκαιρίες μετατροπής μετά από προβολή διαφήμισης. Έτσι αυτό το κοινωνικό μέσο μπορεί να αποτελέσει κερδοφόρο παράγοντα για την επιχείρηση

Εάν έχετε προβεί σε κατασκευή ιστοσελίδας  ηλεκτρονικού εμπορίου, πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Instagram προς όφελός σας; Ας εξερευνήσουμε επτά τακτικές για να ενισχύσουμε τη διοχέτευση πωλήσεων Instagram σε σταθερή επιτυχία.

Τακτική 1: Προσθέστε μια παρότρυνση για δράση στο βιογραφικό σας

Μια απλή τακτική είναι να προσθέσετε μια παρότρυνση για δράση (CTA) στο βιογραφικό σας, κατευθύνοντας τους οπαδούς σας πίσω στο κατάστημά σας ηλεκτρονικού εμπορίου. Χρησιμοποιήστε το βιογραφικό σας για να κατευθύνετε τους οπαδούς σας για να μάθετε περισσότερα.

Τακτική 2: Σύνδεσμος στην ιστορία

Αυτή η λειτουργία είναι διαθέσιμη μόνο σε λογαριασμούς με περισσότερους από 10.000 ακόλουθους – ακόμη πιο δυνατό κίνητρο για να δοθεί προτεραιότητα στο Instagram και να αρχίσει να δημιουργείται αυτό το κοινό. Οι επιλέξιμοι λογαριασμοί μπορούν να περιλαμβάνουν συνδέσμους σε ιστορίες Instagram. Οι χρήστες αυτοί μπορούν πλέον να βάλουν ένα CTA στην ιστορία του Instagram για να το πατήσουν οι χρήστες για να διαβάσουν περισσότερα. Μπορείτε να κατευθύνετε τους ακόλουθους στον ιστότοπό σας, σε ένα συγκεκριμένο προϊόν, μια συλλογή, μια ανάρτηση ιστολογίου και πολλά άλλα.

Μπορείτε ακόμη και να αποκρύψετε hashtag στη φωτογραφία σας, χρησιμοποιώντας το εργαλείο αντιστοίχισης στην αριστερή πλευρά, δίπλα στο δείγμα χρώματος. Χρησιμοποιήστε το σταγονόμετρο για να ταιριάξετε με το φόντο της φωτογραφίας σας. Προσθέτοντας hashtag στην ιστορία σας Insta, δίνετε σε ένα νέο κοινό την ευκαιρία να σας βρει και να πλοηγηθεί στο κατάστημά σας ηλεκτρονικού εμπορίου χρησιμοποιώντας τη δυνατότητα CTA.

Τακτική 3: Συνεργαστείτε με παράγοντες επιρροής

Οι influencers έχουν μετατρέψει το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων σε μια τέχνη. Με τη σωστή στρατηγική, η επωνυμία σας μπορεί να επιτύχει μια στρατηγική συνεργασία με χρήστες που επηρεάζουν την κοινή γνώση και να υπάρξει μεγάλη απόδοση της επένδυσης όσον αφορά τις μετατροπές και την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας.

Συνεργαζόμενοι με τους χρήστες αυτούς, μπορείτε να αξιοποιήσετε το δίκτυο και την επωνυμία τους για να ευαισθητοποιήσετε τις προσφορές ηλεκτρονικού εμπορίου σας.

Για να ξεκινήσετε, βεβαιωθείτε ότι το κοινό τους είναι πραγματικό. Μπορείτε επίσης να ζητήσετε το κιτ δημογραφικών στοιχείων / μέσων για να βεβαιωθείτε ότι είναι κατάλληλοι για την καμπάνια σας. Όσο υψηλότερο είναι το ποσοστό ακόλουθων τους, τόσο υψηλότερη είναι η τιμή ανά συνεργασία, έτσι για την επιχείρηση σας, η επιλογή influencers με μικρομεσαίο ποσοστό ακολούθων, είναι πιο δημοφιλής. Αυτοί οι επηρεαστές έχουν μια μέτρια αλλά αφοσιωμένη παρακολούθηση και συχνά έχουν μια θέση που βοηθά στο στόχο του μάρκετινγκ σας.

Tactic 4: Δωρεάν προϊόν, Πληρώστε με αποστολή

Πολλές εταιρείες ρολογιών και γυαλιών ηλίου εμφανίζονται με πληρωμένες διαφημίσεις στο Instagram με μια ακαταμάχητη προσφορά: πάρτε ένα δωρεάν προϊόν, απλώς πληρώστε για αποστολή. Αυτή μπορεί να είναι μια εξαιρετική προσέγγιση για να μεταφέρετε το προϊόν σας εκεί έξω και στα χέρια των καταναλωτών, ειδικά εάν είναι ένα προϊόν που οι άνθρωποι είναι πιθανό να αγοράσουν περισσότερες από μία φορές.

Αυτή η στρατηγική μπορεί να τραβήξει πολλή προσοχή, αλλά πρέπει να βεβαιωθείτε ότι εκτελείται σωστά. Να είστε προσεκτικοί σχετικά με την προβολή αυτών των αγοραστών ως εγγυημένων μελλοντικών πελατών. Οι χρήστες ενδέχεται να αποδεχτούν ένα δωρεάν προϊόν, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι χρειάζονται ή θέλουν να πληρώσουν πλήρη τιμή για ένα αντίστοιχο προϊόν στο μέλλον.

Τακτική 5: Shopify Integration

Αυτή η ενσωμάτωση επιτρέπει στα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου να πωλούν σε αγοραστές απευθείας μέσω της εφαρμογής Instagram, χωρίς να χρειάζεται να μεταφερθούν οι χρήστες σε ιστότοπο ή εκτός πλατφόρμας.

Τακτική 6: Περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες

Τα προϊόντα ηλεκτρονικού εμπορίου λειτουργούν εξαιρετικά καλά με το περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες. Ενθαρρύνετε τους οπαδούς να αναδημοσιεύσουν τις φωτογραφίες του προϊόντος σας που χρησιμοποιούνται, προσθέτοντας ετικέτες στον λογαριασμό σας ή χρησιμοποιώντας το επώνυμο hashtag σας. Αυτή η πρακτική δημιουργεί μια κουλτούρα / κοινότητα γύρω από την επωνυμία σας και συμβάλλει στην προώθηση της ευαισθητοποίησης.

Τακτική 7: Διαφημίσεις Instagram

Η διαχείριση των διαφημίσεων Instagram γίνεται μέσω του πίνακα ελέγχου του Διαχειριστή διαφημίσεων Facebook, ο οποίος διευκολύνει τον συγχρονισμό με τις πληρωμένες προσπάθειές σας στο Facebook και μπορείτε να επωφεληθείτε από το ευρύ φάσμα επιλογών στόχευσης. Το κλειδί με το Instagram είναι το κόστος ανά απόκτηση.

Το Instagram είναι κάτι περισσότερο από μια πλατφόρμα κοινωνικών μέσων. είναι ο παράδεισος ενός ιδιοκτήτη καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου.

Αυτές οι τακτικές μπορούν να βοηθήσουν στη δημιουργία και τον εξορθολογισμό μιας διοχέτευσης πωλήσεων Instagram που ανοίγει την πόρτα σε έναν νέο κόσμο επιτυχίας πωλήσεων και αφοσίωσης σε μάρκες

Από απλές, δωρεάν τακτικές, όπως η προσθήκη CTA στο βιογραφικό σας, έως ολοκληρωμένες στρατηγικές διαφημίσεων επί πληρωμή που συγχρονίζονται με τις μεγαλύτερες προσπάθειες μάρκετινγκ, μπορείτε να βρείτε μια προσέγγιση που να λειτουργεί.

 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι