5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά
 

το πέρασμα μέσω της κατασκευής ιστοσελίδων στο ψηφιακό marketing

Ο ρυθμός ανάπτυξης του μάρκετινγκ έχει αυξηθεί τα τελευταία 5 έτη συγκριτικά με τα προηγούμενα 50, από την εκτύπωση έχουμε περάσει  με την κατασκευή ιστοσελίδων στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Οι έμποροι βασίζονται γενικά σε SEO, κοινωνικά μέσα, μάρκετινγκ περιεχομένου, διαφήμιση επί πληρωμή ή μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να προσελκύσουν δυνητικούς πελάτες. Ωστόσο, τον τελευταίο χρόνο, το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει διαφοροποιηθεί.

Παρουσιάζονται επτά νέες εξελίξεις σχετικά με το ψηφιακό μάρκετινγκ που κάθε έμπορος πρέπει να γνωρίζει.

Τεχνητή νοημοσύνη

Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) διαθέτει εξαιρετικές μελλοντικές ευκαιρίες στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Όλο και περισσότερες εταιρείες είτε έχουν ήδη αρχίσει να χρησιμοποιούν τις προηγμένες δυνατότητες του ΑΙ είτε βρίσκονται στα πρώτα στάδια εφαρμογής για καλύτερο αποτέλεσμα στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Για παράδειγμα, εταιρείες όπως η Uber, η Microsoft, η Pizza Hut και άλλες χρησιμοποιούν ήδη AI για να αυτοματοποιήσουν διάφορες δραστηριότητες. Η AI είναι μία από τις σημαντικότερες εμπορικές ευκαιρίες για εταιρείες και θα φέρει αύξηση στο παγκόσμιο ΑΕΠ κατά 14% έως το 2030. Με άλλα λόγια, όσες εταιρείες δεν ενσωματώσουν την τεχνητή νοημοσύνη άμεσα θα είναι σε σοβαρό μειονέκτημα μέσα στα επόμενα χρόνια. Στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ, η AI βοηθά τις επιχειρήσεις να καταλάβουν καλύτερα πως συμπεριφέρονται οι καταναλωτές, τι αναζητούν και με ποιον τρόπο ανακαλύπτουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.

Chatbots

Τα chatbots είναι ένα τέλειο πρακτικό παράδειγμα της τεχνητής νοημοσύνης. Πιο συγκεκριμένα είναι εικονικοί βοηθοί που χρησιμοποιούν άμεσα μηνύματα για συνομιλία σε πραγματικό χρόνο με πελάτες. Χαρακτηρίζονται από εξαιρετική εξυπηρέτηση, ικανοποίηση των προσδοκιών των πελατών, αυτοματοποίηση επαναλαμβανόμενων εργασιών και απάντηση 24 ώρες την ημέρα. Η Mastercard δημιούργησε πρόσφατα ένα bot Facebook Messenger που, με τη βοήθεια λογισμικού επεξεργασίας φυσικής γλώσσας, αποκρυπτογραφεί αυτό που αναζητά ο πελάτης και ανταποκρίνεται ανάλογα. Στην πραγματικότητα, διάφορες αναφορές επισημαίνουν ότι τα chatbots θα αποτελούν ένα μεγάλο κομμάτι του ψηφιακού μάρκετινγκ. Σύμφωνα με την IBM, οι επιχειρήσεις μπορούν να εξοικονομήσουν πάνω από 8 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως με τη βοήθεια των chatbots έως το 2022.

Αγορά μέσω προγραμματισμού και διαφήμιση

Η διαφήμιση μέσω προγραμματισμού σημαίνει χρήση του AI για αγοραπωλησία διαφημιστικού χώρου. Πιο συγκεκριμένα, αυτοματοποιεί την αγορά, την τοποθέτηση και τη βελτιστοποίηση του αποθέματος των μέσων. Όταν μία επιχείρηση χρησιμοποιεί AI για την αυτοματοποίηση της αγοράς διαφημίσεων μηδενίζει την ανάγκη υποβολής αιτήσεων για προτάσεις (RFP), ανθρώπινες διαπραγματεύσεις και μη αυτόματες παραγγελίες εισαγωγής. Επιπλέον, οδηγεί σε υψηλότερες μετατροπές με χαμηλότερο κόστος απόκτησης, επειδή είναι ταχύτερη και πιο αποτελεσματική. Η διαφήμιση μέσω προγραμματισμού επιτρέπει στην επωνυμία της εταιρείας σας να προσαρμόζει το μήνυμά της και εικαστικό της στο κατάλληλο κοινό την σωστή στιγμή με τη βοήθεια των πληροφοριών του κοινού. Η τελευταία μέθοδος είναι ακριβέστερη και εξατομικευμένη για μια πιο αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ. Ένα πολύ γνωστό μοντέλο αγοράς αποτελεί η υποβολή προσφορών σε πραγματικό χρόνο. Η διαφήμιση μέσω προγραμματισμού διαφοροποιεί το ρόλο της ψηφιακής διαφήμισης.

Φωνητική αναζήτηση και έξυπνα ηχεία

Σύμφωνα με τη  Search Engine Land περίπου 1 δισεκατομμύριο φωνητικές αναζητήσεις το μήνα πραγματοποιήθηκαν έως τον Ιανουάριο του 2018. Οι φωνητικές αγορές θα αυξηθούν κατά μεγάλο ποσοστό έως το 2022 σύμφωνα με τους συμβούλους στρατηγικής OC&C. Λόγω της εξέλιξης της χρήσης φωνητικής αναζήτησης οι επιχειρήσεις χρειάζεται να αναδιοργανώσουν τις στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ. Με τη πάροδο των χρόνων, το AI έχει βελτιωθεί και είναι ικανό να ελαττώσει τα πιθανά σφάλματα που έγιναν από δημοφιλείς βοηθούς φωνής όπως η Alexa, το Siri και η Google. Σύμφωνα με το Ψηφιακό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ, η στρατηγική φωνητικής αναζήτησης βελτιώνει την εμπειρία του καταναλωτή και αναπτύσσει τη σχέση ανάμεσα σε πελάτη και επιχείρηση.

Video Marketing

Το Video Marketing αποτελεί μια από τις πιο σημαντικές τάσεις μάρκετινγκ σήμερα. Σύμφωνα με το WYZOWL, το 83% των εμπόρων λένε ότι το βίντεο τους δίνει μια καλή απόδοση επένδυσης. Σύμφωνα με τη Λευκή Βίβλο του The E-Tailing Group η παρακολούθηση βίντεο με περιεχόμενο προϊόντα, οδηγεί στην διαδικτυακή αγορά τους. Σήμερα, το Video Marketing έχει επεκταθεί και πέρα ​​από το YouTube. Οι έμποροι χρησιμοποιούν και άλλες εφαρμογές όπως FacebookInstagram και LinkedIn. Επιπλέον, ολοένα και αυξάνεται η χρήση κινητών συσκευών, οι καταναλωτές αισθάνονται πιο άνετα με τα βίντεο, αφού μπορεί να παρέχει τις ίδιες πληροφορίες σε μορφή που λειτουργεί ανεξάρτητα από την πλατφόρμα.

Το περιεχόμενο μάρκετινγκ συνεχίζει να κυριαρχεί

Σύμφωνα με το Point Visible, το 88% των εμπόρων B2B συμφωνούν πως το περιεχόμενο δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να κρίνουν αν η επωνυμία είναι αξιόπιστη. Η μεγάλη σημαντικότητα που δίνει η Google σε άρθρα δίνει την ευκαιρία στους εμπόρους να επενδύσουν ακόμα περισσότερο στο περιεχόμενο τους. Με άλλα λόγια, το μάρκετινγκ περιεχομένου θα συνεχίσει να παίζει τεράστιο ρόλο στην προσέλκυση νέων πελατών στον ιστότοπό σας και στη δημιουργία σχέσεων μαζί τους με πραγματικό και ποσοτικοποιήσιμο τρόπο.

Omnichannel Marketing

Το Omnichannel marketing είναι η μέθοδος που χρησιμοποιεί ποικίλες πλατφόρμες ώστε να δώσει στο κοινό σας μια πολυκαναλική εμπειρία. Ωστόσο, είναι σημαντικό οι επωνυμίες να παρουσιάζουν ένα απρόσκοπτο, συνεπές μήνυμα σε όλα τα μέσα, στο διαδίκτυο ή εκτός σύνδεσης. Για βέλτιστα αποτελέσματα, σε όλα τα κανάλια μάρκετινγκ είναι απαραίτητο να εφαρμόζεται μια κοινή στρατηγική που να τα περιλαμβάνει όλα. Μια προσέγγιση omnichannel οδηγεί σε ποσοστό εμπλοκής 18,95%, 250% υψηλότερη συχνότητα αγοράς και 90% υψηλότερο ποσοστό διατήρησης πελατών, σύμφωνα με το ClickZ. Ο συγκεκριμένος τομέας μαζί με τη τεχνητή νοημοσύνη βοηθούν τις εταιρείες να καταλάβουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών με σκοπό τη δημιουργία πιο εξατομικευμένων διαφημιστικών καμπανιών. Η εξέλιξη της τεχνολογίας έχει κάνει πιο απαιτητικό τα κοινό και αναζητούν ακόμα περισσότερη εξατομίκευση.

 

ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗ GOOGLE ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ:

Κατασκευή ιστοσελίδων - Δημιουργία eshop - Κατασκευή site - Σχεδιασμός website - Εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων - Κατασκευή webapp - Δημιουργία blog - Κατασκευή ιστοσελίδων Αθήνα - Δημιουργία σελίδας facebook - εταιρεία για adwords - Κατασκευαστής site με joomla - Προσφορά δημιουργίας ιστοσελίδας - Site για μικρές επιχειρήσεις Αθήνα - προσφορές seo - Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος - Ιστοσελίδα με wordpress - Site με drupal - Κόστος ιστοσελίδας - Κατασκευή eshop Προώθηση eshop σε Ελλάδα και Εξωτερικό - Webdesign Athens - Κατασκευή και προώθηση ιστοσελίδας - Δημιουργία λογαριασμού σε social web media - Τιμές για κατασκευή eshop - Ιστοσελίδες μεγάλων επιχειρήσεων - Κατασκευή ιστοσελίδων τιμοκατάλογος - Κόστος site - Δημιουργία site τιμές - κατασκευή eshop video - Σχεδιασμός site Αθήνα - Δημιουργία ιστοσελίδας βήμα βήμα - κατασκευή ιστοσελίδων με προϊόντα - σχεδίαση και φιλοξενία website - Κατασκευή ιστοσελίδας