5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά
 

κατασκευή ιστοσελίδων με κέιμενα από μετάφραση

Ένα κοινό πρόβλημα που συναντάμε όταν ασχολούμαστε με την μετάφραση ιστοσελίδων ή ειδικά με τους σχεδιαστές ιστοσελίδων είναι ότι πολλοί δεν εκτιμούν την επέκταση και συστολή των κειμένων στο πλαίσιο της διαδικασίας μετάφρασης και σχεδιασμού. Η κοινή αντίληψη είναι ότι όταν μεταφράζετε το κείμενο ενός ιστότοπου, αυτό θα χωρέσει αυτόματα στο υπάρχον πρότυπο ιστότοπου και χώρο. Δυστυχώς, αυτό δεν είναι ο τρόπος με τον οποίο λειτουργούν τα πράγματα στην κατασκευή ιστοσελίδας.

 

Σε αυτό το άρθρο, θα εξετάσουμε:

* γιατί οι γλώσσες επεκτείνονται και συστέλλονται όταν μεταφράζονται

* πώς αυτό επηρεάζει την μετάφραση ιστοσελίδων

* τι μπορεί να γίνει από τους σχεδιαστές ιστοσελίδων για να είναι ευέλικτοι με την ανάπτυξη

 

Γιατί οι γλώσσες διαφέρουν σε μήκος;

Οι γλώσσες δεν διαφέρουν μόνο στη γραμματική δομή αλλά και σε μήκος. Μπορεί να συναντήσατε αυτό στα δίγλωσσα περιοδικά που βρίσκονται συχνά στα αεροπλάνα. Το περιεχόμενο του περιοδικού μπορεί να είναι το ίδιο στις δύο ή τρεις γλώσσες που χρησιμοποιούνται, αλλά ο χώρος που καταλαμβάνει στη σελίδα διαφέρει συχνά.

Αυτό το γλωσσικό χαρακτηριστικό θέτει προβλήματα για τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Από τους σχεδιαστές ιστοσελίδων έως τους σχεδιαστές γραφικών. Όλοι όσοι χρησιμοποιούν ηλεκτρονικούς υπολογιστές σε τακτική βάση πιθανότατα αντιμετώπισαν τις προκλήσεις των αντίθετων γλωσσών. Θα προσπαθήσουμε να εξηγήσουμε αυτό το φαινόμενο και θα παράσχουμε μερικές συμβουλές για τους σχεδιαστές ιστοσελίδων σε ένα ενιαίο σχεδιασμό ιστοσελίδων. Ο κύριος λόγος για τη διαφορά μήκους είναι η γραμματική δομή μιας γλώσσας.

Εκτός από την τοποθέτηση γραμματικών χαρακτηριστικών, μερικές γλώσσες κάνουν μεγάλη χρήση των σύνθετων ουσιαστικών που επηρεάζουν επίσης το μήκος λέξεων και των προτάσεων. Εάν συγκρίνετε τα ολλανδικά με τα γαλλικά, θα διαπιστώσετε ότι τα ολλανδικά είναι λιγότερο χρονοβόρα επειδή απλώς συγχωνεύουν λέξεις μαζί αντί να υποδεικνύουν τις σχέσεις τους με προθέσεις.

Ανεξάρτητα από το σε ποια γλώσσα μεταφράζεται ένα κείμενο, η μετάφραση είναι γενικά πιο μεγάλη από την αρχική της έκδοση. Ο λόγος για αυτό είναι ότι οι μεταφράσεις συχνά πρέπει να είναι λίγο πιο επεξηγηματικές από το κείμενο προέλευσης. Χωρίς να το συνειδητοποιούν, οι συγγραφείς συχνά ενσωματώνουν στα κείμενά τους «στοιχεία που σχετίζονται με την κουλτούρα», δηλαδή στοιχεία που είναι απολύτως σαφή στον αναγνώστη της κουλτούρας του, αλλά που πιθανώς δεν γνωρίζει καθόλου ένας αναγνώστης της μεταφραστικής έκδοσης. Αυτά τα είδη λέξεων, απαιτούν μια εξήγηση, οδηγώντας έτσι σε ένα μακρύτερο κείμενο. Η εξήγηση αυτών των τύπων λέξεων ή, για παράδειγμα, η αναφορά του φύλου ενός αντικειμένου ή ενός ατόμου, μπορεί να θεωρηθεί ως εξήγηση.

Υπάρχουν δύο είδη εξήγησης: εθελοντική και υποχρεωτική εξήγηση.

Η εθελοντική εξήγηση συμβαίνει όταν οι μεταφραστές απομακρυνθούν από το κείμενο προέλευσης χωρίς να έχουν κανένα γραμματικό λόγο, αλλά απλά για να καταστήσουν ευκολότερη την κατανόησή τους. Η υποχρεωτική εξήγηση καθορίζεται από τη γραμματική της γλώσσας. Καθώς τα προβλήματα που προκύπτουν λόγω του μήκους του κειμένου συχνά περιλαμβάνουν λέξεις ή πολύ μικρές φράσεις, οι πιθανότητες είναι μικρές ώστε οι λέξεις που εξηγούν τις σχέσεις μεταξύ των προτάσεων θα δημιουργήσουν μείζονα προβλήματα.

 

Προβλήματα επέκτασης κειμένου για τους σχεδιαστές ιστοσελίδων

Για τους σχεδιαστές ιστοσελίδων, η δημιουργία μιας ιστοσελίδας που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε πολλές διαφορετικές γλώσσες είναι μια περίπλοκη διαδικασία.

Μέχρι τώρα, φυσικά γνωρίζετε ότι αυτό συμβαίνει επειδή οι γλώσσες διαφέρουν σε μήκος, αλλά ξέρατε ότι όσο μικρότερο είναι το μήνυμα, τόσο μεγαλύτερη είναι η σχετική επέκταση; Και τι είδος περιβάλλον έχουν οι σχεδιαστές ιστοσελίδων να αντιμετωπίσουν; Ακριβώς, σύντομες φράσεις και προτάσεις.

Εκτός από τα σύνθετα ουσιαστικά που υπάρχουν σε άλλες ευρωπαϊκές γλώσσες, πιο εξωτικές γλώσσες θέτουν επίσης προκλήσεις.

Υπάρχει ένα ακόμα ζήτημα σχετικά με το μήκος λέξης που πρέπει να αντιμετωπιστεί και αυτό είναι η συντομογραφία. Στα αγγλικά, είναι πολύ συνηθισμένο να συντομεύεται η λέξη: για να εξοικονομηθεί χώρος. Ωστόσο, αυτό δεν είναι τόσο καλή ιδέα κατά το σχεδιασμό μιας πολύγλωσσης ιστοσελίδας. Πολλές γλώσσες δεν συντομεύουν τις λέξεις λόγω του ύφους της γλώσσας ή του γεγονότος ότι η γλώσσα είναι τόσο συμπαγής ώστε οι συντομογραφίες είναι σχεδόν αδύνατες.

 

Ευελιξία στο σχεδιασμό ιστοσελίδων για μετάφραση

Σύμφωνα με τους εμπειρογνώμονες, πρέπει να δημιουργήσετε μια ευέλικτη διάταξη για να βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο στις διάφορες γλώσσες που χρησιμοποιεί ο ιστότοπός σας θα χωρέσει στους ειδικούς χώρους. Αν το περιεχόμενο και η διάταξη είναι διαχωρισμένες, αυτή η διαδικασία είναι πολύ ευκολότερη. Με αυτόν τον τρόπο, οι λειτουργίες του ιστότοπού σας, όπως τα μεγέθη γραμματοσειρών και τα ύψη γραμμών, μπορούν να τροποποιηθούν ανά γλώσσα.

 

ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗ GOOGLE ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ:

Κατασκευή ιστοσελίδων - Δημιουργία eshop - Κατασκευή site - Σχεδιασμός website - Εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων - Κατασκευή webapp - Δημιουργία blog - Κατασκευή ιστοσελίδων Αθήνα - Δημιουργία σελίδας facebook - εταιρεία για adwords - Κατασκευαστής site με joomla - Προσφορά δημιουργίας ιστοσελίδας - Site για μικρές επιχειρήσεις Αθήνα - προσφορές seo - Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος - Ιστοσελίδα με wordpress - Site με drupal - Κόστος ιστοσελίδας - Κατασκευή eshop Προώθηση eshop σε Ελλάδα και Εξωτερικό - Webdesign Athens - Κατασκευή και προώθηση ιστοσελίδας - Δημιουργία λογαριασμού σε social web media - Τιμές για κατασκευή eshop - Ιστοσελίδες μεγάλων επιχειρήσεων - Κατασκευή ιστοσελίδων τιμοκατάλογος - Κόστος site - Δημιουργία site τιμές - κατασκευή eshop video - Σχεδιασμός site Αθήνα - Δημιουργία ιστοσελίδας βήμα βήμα - κατασκευή ιστοσελίδων με προϊόντα - σχεδίαση και φιλοξενία website - Κατασκευή ιστοσελίδας