5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά
 

blog

 

Γνωρίστε τους αναγνώστες σας

Είναι πολύ χρήσιμο να επιλέξετε ένα θέμα για να γράψετε. Γνωρίστε τι θέλουν να διαβάσουν οι χρήστες σας και δώστε προσοχή στα θέματα της τάσης στον κλάδο για να μάθετε για το τι ενδιαφέρονται να διαβάζουν οι αναγνώστες σας.

Αρχικό περιεχόμενο

Μπορεί να είναι απογοητευτικό να καταλήξουμε σε ένα θέμα, μόνο για να το ψάξουμε στο Google και να βρούμε ένα παρόμοιο άρθρο που έχει ήδη γραφτεί. Βρίσκουμε θέματα που έχουν ξαναχτιστεί ξανά και ξανά. Αρκεί να πούμε ότι αφού τόσοι πολλοί άνθρωποι κάνουν blogging τώρα (ειδικά σε μια τόσο μεγάλη κοινότητα όπως η κατασκευή ιστοσελίδων και το web design), είναι πολύ δύσκολο να βρεθούν θέματα για τα οποία δεν έχουν μιλήσει.

Αλλά αυτή είναι η δουλειά ενός συγγραφέα - πρέπει να βρει θέματα τα οποία θα ενδιαφέρουν τους αναγνώστες και να γράψουν γι 'αυτούς δημιουργικά. Σίγουρα, το στυλ γραφής θα επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό την πρωτοτυπία ενός άρθρου, αλλά πρέπει να επιτεθεί σε σημεία από διαφορετικές οπτικές γωνίες.

Στυλ και ροή

Το στυλ είναι κάτι πολύ προσωπικό για τους συγγραφείς. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να δημιουργήσετε είναι το στυλ σας και η προσωπικότητα που έρχεται μέσα από το γράψιμό σας. Αυτό θα πρέπει συχνά να είναι εύκολο καθώς γράφετε και θα χτίσει την πάροδο του χρόνου, αλλά το στυλ που δημιουργείτε θα καθορίσει σε μεγάλο βαθμό ποιος θα επιστρέψει. Υπάρχουν πολλά καλά μελετημένα άρθρα εκεί έξω. Μείνετε στο θέμα καικάντε κάθε άρθρο μια ιστορία.

Να είστε έτοιμοι για κριτική

Ο σχεδιασμός είναι ένα τόσο ευρύ θέμα που όλοι δεν γίνεται να γνωρίζουν τα πάντα και όλοι έχουν διαφορετικές εμπειρίες. Επομένως, μην εκπλαγείτε όταν κάποιος αφήνει ένα σχόλιο που σας φέρνει σε αμηχανία για το πώς θα πρέπει να ανταποκριθείτε. Ανακαλύπτετε ότι το ακροατήριό σας έχει επίσης φωνή και απόψεις και πρέπει να βεβαιωθείτε ότι αυτό που λέτε είναι σωστό με κάθε τρόπο. Όχι μόνο αυτό, αλλά πρέπει να είστε έτοιμοι να συζητήσετε τα διαφορετικά σημεία στο άρθρο σας.

Τυπογραφία

Μπορείτε να μπείτε σε CSS ενός δικτυακού τόπου για να χρησιμοποιήσετε το γραμμικό ύψος και τα γράμματα για να κάνουν το περιεχόμενό σας πιο ευανάγνωστο. Υπάρχουν μερικές αρχές που πρέπει να τηρούμε όταν ασχολούμαστε με την τυπογραφία για τον internet.

Διατηρήστε μια ιεραρχία

Πρέπει όλοι να γνωρίζουμε τη διαφορά μεταξύ γραμματοσειρών serif και sans-serif. Οι γραμματοσειρές Sans-serif θα πρέπει να χρησιμοποιούνται για τίτλους και οι γραμματοσειρές serif θα πρέπει να χρησιμοποιούνται μόνο για κείμενο κορμού. Βεβαιωθείτε ότι έχετε δημιουργήσει μια ιεραρχία τίτλων που χρησιμοποιεί τη σωστή γραμματοσειρά και επίσης ότι δεν καταστρέφει οπτικά το περιεχόμενο. Σε κανέναν δεν αρέσουν τα  μεγάλα κομμάτια περιεχομένου.

Διατηρήστε τη δομή

Βεβαιωθείτε ότι οι γραμματοσειρές σας είναι ευανάγνωστες και ότι το περιεχόμενό σας είναι ευανάγνωστο. Σε γενικές γραμμές, ένα μέτρο (ή γραμμή κειμένου) θα πρέπει να περιέχεται μέσα σε 2-3 αλφάβητα (ή ισοδύναμα με 52-78 χαρακτήρες συμπεριλαμβανομένων των διαστημάτων). Όταν σχεδιάζετε, χρησιμοποιώντας συστήματα πλέγματος μπορούν να βοηθήσουν το πλήθος με τη διασφάλιση ότι τα πάντα είναι αναγνώσιμα.

Προσαρμόστε το CSS σας ανάλογα

Θα πρέπει πάντα να προσαρμόζετε το μέγεθος της γραμματοσειράς σας (χρησιμοποιώντας σχετικά μεγέθη) ανάλογα, με ιδιαίτερη προσοχή στο ύψος της γραμμής σας και στο χρώμα που χρησιμοποιείτε. Επειδή οι περισσότεροι ιστότοποι έχουν μπλοκ αφηρημένου κειμένου, θα πρέπει να δημιουργήσετε επιπλέον διάκενο στο κάτω μέρος των παραγράφων σας για να το ισοσταθμείσετε.

Τα ύψη γραμμής πρέπει γενικά να έχουν οριστεί σε 1,5 em. Συμπεριλαμβανομένης της κατά προσέγγιση τιμής εικονοστοιχείου στο κάτω μέρος των παραγράφων για να διατηρηθεί η συνοχή.

Χρησιμοποιήστε κατάλληλα τη γραμματοσειρά

Όπως αναφέραμε, μεγάλα κομμάτια κειμένου είναι πολύ βαρετά. Χρησιμοποιήστε τη γραμματοσειρά, όπως έντονο χρώμα και πλάγια / λοξή, για να τονίσετε σημεία στο περιεχόμενό σας.

Γραφικά

Η ανάγνωση ενός μπλοκ σε κείμενο είναι βαρετή. Σε γενικές γραμμές, οι αναγνώστες των ηλεκτρονικών περιοδικών επιθυμούν να ρίχνουν μια ματιά στο περιεχόμενο. Έχοντας ενδιαφέρον περιεχόμενο χρησιμοποιώντας τα παραπάνω μαζί με ενδιαφέρουσες εικόνες θα τους ενδιέφερε να διαβάσουν αυτό που γράψατε. Εάν είστε καλοί με γραφήματα, χρησιμοποιήστε επίσης γραφήματα για να σχεδιάσετε στατιστικές πληροφορίες.

Τι πιστεύετε ότι δημιουργεί ένα περιεχόμενο ιστού;

Η κοινότητα του σχεδιασμού είναι μια πολύ δύσκολη κοινότητα που γράφει και κρατάει ένα ακροατήριο με τόσα άλλα μεγάλα blogs εκεί έξω. Η σωστή ισορροπία του περιεχομένου και του σχεδιασμού είναι αυτό που θα δημιουργήσει ένα πραγματικά εκπληκτικό άρθρο.

 

ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗ GOOGLE ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ:

Κατασκευή ιστοσελίδων - Δημιουργία eshop - Κατασκευή site - Σχεδιασμός website - Εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων Κατασκευή webapp - Δημιουργία blog - Κατασκευή ιστοσελίδων Αθήνα - Δημιουργία σελίδας facebook - εταιρεία για adwords - Κατασκευαστής site με joomla - Προσφορά δημιουργίας ιστοσελίδας - Site για μικρές επιχειρήσεις Αθήνα - προσφορές seo - Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος - Ιστοσελίδα με wordpress - Site με drupal - Κόστος ιστοσελίδας - Κατασκευή eshop Προώθηση eshop σε Ελλάδα και Εξωτερικό - Webdesign Athens - Κατασκευή και προώθηση ιστοσελίδας - Δημιουργία λογαριασμού σε social web media - Τιμές για κατασκευή eshop - Ιστοσελίδες μεγάλων επιχειρήσεων - Κατασκευή ιστοσελίδων τιμοκατάλογος - Κόστος site - Δημιουργία site τιμές - κατασκευή eshop video - Σχεδιασμός site Αθήνα - Δημιουργία ιστοσελίδας βήμα βήμα - κατασκευή ιστοσελίδων με προϊόντα - σχεδίαση και φιλοξενία website - Κατασκευή ιστοσελίδας