5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά
 

site time duration

 

Ένας επιτυχημένος ιστότοπος μετριέται μόνο από τον αριθμό των επισκεπτών, σωστά; Λάθος! Η κατοχή ενός μεγάλου αριθμού επισκέψεων στον ιστότοπό σας είναι καλό. Αλλά ο χρόνος παραμονής είναι εξίσου σημαντικός. Η Google κατατάσσει ιστότοπους ανάλογα με την «αφοσίωση», οπότε αν η δική σας είναι χαμηλή, μπορεί να ‘τιμωρηθεί’ όταν πρόκειται να εμφανιστεί στην κατάταξη αναζήτησης.

 

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να εγγραφείτε στο Google Analytics (είναι δωρεάν) και να μάθετε ακριβώς πόσο χρόνο ξοδεύουν οι άνθρωποι στις σελίδες σας. Το επόμενο είναι να εξετάσετε τους τρόπους να επεκτείνετε αυτή την ώρα και να ελέγξετε ξανά για να δείτε αν κάνει τη διαφορά. Θα εξετάσουμε τώρα μερικές από τις πιο κοινές και αποτελεσματικές στρατηγικές για την ενθάρρυνση των επισκεπτών των ανθρώπων να μένουν στον ιστότοπό σας περισσότερο.

 

Εδώ είναι έξι πρακτικά κόλπα για να κάνουν τους επισκέπτες να παραμένουν στην ιστοσελίδα σας για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα:

 

1.Φτιάξτε τον οπτικό σας σχεδιασμό με νόημα

Οι άνθρωποι κρίνουν ένα βιβλίο από το εξώφυλλό του, είτε μας αρέσει είτε όχι, και αν ο σχεδιασμός του ιστότοπού σας δεν φαίνεται σωστός ή ωραίος, θα αποθαρρυνθούν από το να παραμείνουν. Πρόκειται για την εμπιστοσύνη που έχουν στον ιστότοπό σας και ένας κακός σχεδιασμός μπορεί να τους κάνει το πιο πιθανό να πιστεύουν ότι το περιεχόμενο θα είναι φτωχό.

Φυσικά, ένα καλό design στην κατασκευή ιστοσελίδας είναι μόνο η αρχή: τα υπόλοιπα είναι για την οι εικόνες και οι επιλογές χρώματων που θα προσθέσουν πραγματικά σε ένα όμορφο σχέδιο. Έτσι πάρτε όσο χρόνο χρειάζεστε για να το κάνετε σωστό.

 

2. Μην χάνετε τους ακόλουθούς σας

Στη δημοσιογραφία, "μην θάβετε το προβάδισμα" είναι μια φράση που σημαίνει: μην υποβιβάζετε το πιο ενδιαφέρον κομμάτι μιας ιστορίας στη μέση της σελίδας. Βάλτε το σωστά στην κορυφή, στην επικεφαλίδα αν είναι δυνατόν. Και το ίδιο ισχύει για το σχεδιασμό του ιστότοπού σας.

Με άλλα λόγια, σηματοδοτήστε τι είναι ενδιαφέρον για το περιεχόμενό σας προβάλλοντάς το εμφανώς στο σημείο εισόδου. Για παράδειγμα, αν είστε εικονογράφος που δημιουργεί έναν ιστότοπο και έχετε κάνει κάποια δουλειά, η αρχική σας σελίδα θα πρέπει πιθανότατα να έχει μια μεγάλη κεντρική εικόνα από αυτήν, μαζί με ένα κουμπί προτροπής όπως "Δείτε περισσότερα από τη δουλειά μου [ εδώ]".

 

3. Κρατήστε το κείμενο συνοπτικό

Για να προσελκύσετε περισσότερους ανθρώπους με το περιεχόμενό σας, πρέπει να το καταστήσετε όσο το δυνατόν πιο εύκολο για να το διαβάσετε. Αυτό μπορεί να σημαίνει κοπή μακρών λέξεων και χρήση βραχύτερων και απλούστερων (ειδικά αν υπάρχει μεγάλο μέρος του ακροατηρίου σας, του οποίου η βασική γλώσσα δεν είναι Ελληνικά). Και μπορεί επίσης να σημαίνει γραφή λιγότερων λέξεων συνολικά.

Αν η δική σας περίπτωση είναι ένα site ειδικά αφιερωμένο σε άρθρα μακροσκελή τότε οι επισκέπτες σας πιθανότατα δεν θα θέλουν να ξοδέψουν πολύ χρόνο στην ανάγνωση. Έτσι, όταν πρόκειται για τη σελίδα σας, τις αναρτήσεις ιστολογίου σας και οποιοδήποτε άλλο περιγραφικό κείμενο στον ιστότοπό σας, κρατήστε το σύντομο.

Σίγουρα, ίσως σκεφτείτε ότι οι άνθρωποι θα παραμείνουν περισσότερο εάν υπάρχει περισσότερο κείμενο για ανάγνωση. Αλλά όσο πιθανό και εάν νομίζετε ότι είναι, η πικρή αλήθεια είναι ότι όσο περισσότερο κείμενο υπάρχει, τόσο λιγότερο πιθανό είναι να αρχίσει κάποιος να το διαβάζει γενικά.

Φυσικά, δεν υπάρχει κανένας κανόνας σε αυτό, ο συγκεκριμένος σκοπός του ιστότοπού σας και οι ανάγκες του κοινού σας, μπορεί να απαιτούν πολλά λόγια. Αν συμβαίνει αυτό, αξίζει ακόμα να σκεφτείτε τρόπους να ‘σπάσετε’ το γράψιμό σας σε διαχειρίσιμα κομμάτια, αντί για μια μακριά ροή κειμένου.

 

4.Μειώστε τις υποχρεωτικές εγγραφές

Μπορεί να υπάρχει κάποια αξία εμπορική για τη συλλογή των δεδομένων των ατόμων που επισκέπτονται τον ιστότοπό σας. Αλλά μόνο αν σας το δώσουν. Εκτός αν υπάρχουν κυριολεκτικά εκατοντάδες άνθρωποι που συμπληρώνουν τις φόρμες σας, απλώς μειώστε το και δώστε σε όλους μια πιο ευχάριστη εμπειρία.

Για παράδειγμα, εάν θέλετε οι χρήστες να σχολιάζουν τις αναρτήσεις ιστολογίου σας, απλώς αφήστε τους να σχολιάσουν, χωρίς να χρειάζεται να εγγραφούν, είτε αυτό γίνεται μέσω μιας φόρμας είτε μέσω του λογαριασμού κοινωνικών μέσων. Θα εκπλαγείτε από πόσους περισσότερους από αυτούς θα το κάνουν.

Επίσης, εάν θέλετε πραγματικά να επικοινωνήσουν οι χρήστες, δώστε μια πραγματική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μαζί με μια φόρμα επικοινωνίας. Μπορεί να έχετε κάποιο spam. Αλλά θα έχετε επίσης μεγαλύτερη εμπλοκή στον ιστότοπό και στο περιεχόμενό σας.

 

5. Ενημερώστε το site σας τακτικά

Υπάρχει και κάτι άλλο που εγγυάται ότι οι επισκέπτες θα παραμείνουν στον ιστότοπό σας για περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο. Και αυτό είναι η αίσθηση ότι τίποτα δεν έχει προστεθεί ή αλλάξει από την τελευταία επίσκεψη.

Το μάθημα εδώ είναι να προσθέσετε νέο περιεχόμενο στον ιστότοπό σας όσο πιο συχνά γίνεται.

Αυτό δεν πρέπει αναγκαστικά να να είναι ένας πρόσφατος πελάτης, αλλά μπορεί να περιλαμβάνει δευτερεύοντα έργα, παρελθοντικά έργα, σκέψεις σχετικά με τις εξελίξεις της βιομηχανίας και οτιδήποτε άλλο πιθανόν να ενδιαφέρει το κοινό σας. Και εκτός από το να δίνει στους ανθρώπους λόγο να παραμείνουν περισσότερο στο site σας και να επισκέπτονται πιο συχνά, η τακτική ενημέρωση του περιεχομένου σας με αυτό τον τρόπο είναι επίσης μεγάλη για το SEO.

 

6. Προσθέστε αξία

Μπορεί να φανεί προφανές, αλλά είναι το πιο πολύτιμο περιεχόμενο που μπορείτε να συμπεριλάβετε στον ιστότοπό σας, οι άνθρωποι θα παραμείνουν περισσότερο και θα συνεχίσουν να επιστρέφουν. Γνωρίζετε καλύτερα το ακροατήριό σας, οπότε σκεφτείτε ποιο περιεχόμενο μπορεί να εκτιμήσει περισσότερο και το παρέχετε. Με απλά λόγια, αν βρουν ένα πράγμα που τους αρέσει στον ιστότοπό σας, είναι πιθανό να παραμείνουν παραπάνω και να προσπαθήσουν να βρουν περισσότερα.

 

ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗ GOOGLE ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ:

Κατασκευή ιστοσελίδων - Δημιουργία eshop - Κατασκευή site - Σχεδιασμός website - Εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων Κατασκευή webapp - Δημιουργία blog - Κατασκευή ιστοσελίδων Αθήνα - Δημιουργία σελίδας facebook - εταιρεία για adwords - Κατασκευαστής site με joomla - Προσφορά δημιουργίας ιστοσελίδας - Site για μικρές επιχειρήσεις Αθήνα - προσφορές seo - Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος - Ιστοσελίδα με wordpress - Site με drupal - Κόστος ιστοσελίδας - Κατασκευή eshop Προώθηση eshop σε Ελλάδα και Εξωτερικό - Webdesign Athens - Κατασκευή και προώθηση ιστοσελίδας - Δημιουργία λογαριασμού σε social web media - Τιμές για κατασκευή eshop - Ιστοσελίδες μεγάλων επιχειρήσεων - Κατασκευή ιστοσελίδων τιμοκατάλογος - Κόστος site - Δημιουργία site τιμές - κατασκευή eshop video - Σχεδιασμός site Αθήνα - Δημιουργία ιστοσελίδας βήμα βήμα - κατασκευή ιστοσελίδων με προϊόντα - σχεδίαση και φιλοξενία website - Κατασκευή ιστοσελίδας