espa banner
ergolavoiBlog

Παρακαλώ αξιολογήστε


Εάν σχεδιάζετε να δημιουργήσετε τον δικό σας ιστότοπο ή να βάλετε κάποιον άλλο να το κάνει πρέπει να έχετε 5 βασικά στοιχεία ότι και αν γίνει. Υπάρχουν πολλά άλλα πράγματα που πρέπει να συμπεριλάβετε στην κατασκευή ιστοσελίδας, αλλά τα παρακάτω ΠΡΈΠΕΙ να τα έχετε!

 

Πρέπει να έχετε:

1.Σαφής τρόπους επικοινωνίας με εσάς.

2.Σελίδα που παρουσιάζει την εργασία σας.

3.Μοντέρνο σχεδιασμό και συμβατό για τα κινητά τηλέφωνα.

4.Ιστορικό της εταιρείας σας.

5.Ειδικές λεπτομέρειες της εργασίας σας.

 

Πάμε λοιπόν να τα δούμε λίγο πιο αναλυτικά:

 

  • Σαφής τρόπους επικοινωνίας με εσάς.

Εάν οι άνθρωποι δεν ξέρουν πώς να επικοινωνήσουν με εσάς, τότε δεν θα πάρετε καμία δουλειά. Βεβαιωθείτε ότι οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σας μπορούν εύκολα να επικοινωνήσουν μαζί σας! Δεν είναι τίποτα πιο σημαντικό από αυτό.

Προτείνουμε να εμφανίζεται ο αριθμός του τηλεφώνου σας και ένα πιθανό κουμπί στην επάνω δεξιά γωνία. Ένα κουμπί μπορεί είτε να συνδεθεί με τη σελίδα επικοινωνία σας είτε με μια φόρμα  αιτήματος που θα μπορούν να συμπληρώνουν τα άτομα. Ακολουθώντας αυτή τη μέθοδο, είναι εξαιρετικά εύκολο και γρήγορο για τους ανθρώπους να σας βρίσκουν.

Το μάτι μετακινείται φυσικά από την πάνω αριστερή γωνία στην επάνω δεξιά γωνία, στη συνέχεια στη σελίδα στην κάτω αριστερή γωνία και τελικά στην κάτω δεξιά γωνία. Μιμείται σχεδόν ένα μοτίβο τύπου Ζ. Δώστε στους επισκέπτες τα στοιχεία επικοινωνίας σας τόσο στο πάνω όσο και στο κάτω μέρος της σελίδας. Τοποθετήστε το λογότυπό σας στην επάνω αριστερή γωνία ή στο κέντρο, ώστε να μπορούν πρώτα να αναγνωρίσουν την εταιρεία σας. Στη συνέχεια επάνω δεξιά θα εξετάσουν τα στοιχεία επικοινωνίας σας, ώστε να γνωρίζουν πώς να επικοινωνήσουν μαζί σας. Κάντε το ίδιο στο κάτω μέρος της σελίδας ή αντιστρέψτε τη σειρά του λογότυπου και των στοιχείων επικοινωνίας σας για να δημιουργήσετε συμμετρία. Στο υποσέλιδο μπορείτε επίσης να εξετάσετε την εμφάνιση των διευθύνσεών σας, έναν χάρτη Google και συνδέσμους κοινωνικών μέσων (social media).

 

  • Χαρτοφυλάκιο που παρουσιάζει την εργασία σας.

Τo portfolio είναι εξαιρετικά σημαντικό για τους εργολάβους. Οι γκαλερί με φώτο ή οι δουλειές σας είναι συχνά το πιο εμφανές κομμάτι μιας ιστοσελίδας, οπότε κρατήστε τα χαρτοφυλάκιά σας ενημερωμένα. Οι φωτογραφίες είναι ο ευκολότερος τρόπος για να αποδώσετε την ειδικότητα και την ποιότητα της εργασίας σας. Η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου τμήματος έργων στον ιστότοπό σας παρέχει εύκολη πρόσβαση σε απόψεις που αξιολογούν την εταιρεία για την δουλειά σας. Επιπλέον, είναι ένας εύκολος τρόπος για να διατηρείτε την ιστοσελίδα σας ενημερωμένη.

Μερικοί από τους καλύτερους δικτυακούς τόπους εμφανίζουν τα ολοκληρωμένα έργα τους από τις βιομηχανίες που εξυπηρετούν ή από συγκεκριμένους τύπους υπηρεσιών που προσφέρουν, άλλοι απλά περιλαμβάνουν μια γκαλερί ή μια παρουσίαση προηγούμενων εργασιών από την αρχή, την μέση και το τέλος. Με οποιονδήποτε τρόπο θα δώσετε στους επισκέπτες του site σας καλύτερα παραδείγματα για το τι μπορούν να λάβουν από την δουλειά σας.

 

  • Μοντέρνο σχεδιασμό και συμβατό για τα κινητά τηλέφωνα.

Όπως έχουμε ξανά πει, πολλοί άνθρωποι έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο μέσω των smartphones ή των tablet τους. Λόγω αυτού του υψηλού ποσοστού, πρέπει να υπάρχει ένα ανταποκρινόμενο σχέδιο το οποίο μπορεί να προβληθεί σε κινητές συσκευές.

Εκτός από  έναν ιστότοπο συμβατό προς τα κινητά, ο σύγχρονος σχεδιασμός αυξάνεται επίσης σημαντικά. Υπάρχουν πολλές ιστοσελίδες εκεί έξω, ειδικά στον τομέα του εμπορίου σας, γι ‘αυτό είναι σημαντικό να ξεχωρίζετε από το πλήθος. Σε αυτό θα σας βοηθήσει ένα μοντέρνο σχέδιο!

Αναρωτιέστε τι ακριβώς σημαίνει αυτό; Λοιπόν σημαίνει ότι ο ιστότοπός σας είναι ενημερωμένος από το πως φαίνεται το περιεχόμενό σας. Επιπλέον, αντιπροσωπεύει την επιχείρησή σας με μια νέα ματιά και ένα συγκεκριμένο θέμα.

 

  • Ιστορικό της εταιρείας σας.

Οι άνθρωποι επιθυμούν να διαβάσουν σχετικά με την επιχείρηση με την οποία ενδεχομένως να συνεργαστούν. Δείχνει στους πελάτες μια ανθρώπινη πλευρά της επιχείρησής σας. Μοιραστείτε την ιστορία της εταιρείας σας και γράψτε μια σύντομη παράγραφο ή  μια περίπου σελίδα και τοποθετήστε την στην αρχική σας σελίδα. Και οι δύο επιλογές επιτρέπουν στους επισκέπτες να δουν το έργο σας μέσω της ιστορίας αυτής. Σκεφθείτε να συμπεριλάβετε ενδιαφέροντα γεγονότα ή σημαντικά στατιστικά στοιχεία για εσάς και το υπόλοιπο προσωπικό, δηλώστε τα και συμπεριλάβετε μια σχετική εικόνα! Οι άνθρωποι αγαπούν να βλέπουν τέτοιου είδους πράγματα.

 

  • Ειδικές λεπτομέρειες της εργασίας σας.

Οι πιθανοί πελάτες πρέπει να δουν ποιους τύπους υπηρεσιών παρέχει η επιχείρησή σας. Δείξτε τους μια λίστα, δεν θέλουν να διαβάσουν μια ασαφή παράγραφο. Δημιουργήστε μια λίστα με κάθε είδος υπηρεσίας που μπορείτε να προσφέρετε, από τις μικρές εργασίες έως τις μεγάλες και όλες τις ενδιάμεσες.

 

Τι να τοποθετήσετε σε κάθε σελίδα υπηρεσίας:

Εξετάστε τι πρέπει να γνωρίζετε για κάθε υπηρεσία, για να μάθετε αν μπορείτε να εκπληρώσετε τα κριτήρια για το έργο τους.

Πείτε τους για την εμπειρία που έχετε

Μοιραστείτε προηγούμενα σχετικά έργα

Επισημάνετε τις πιστοποιήσεις/βεβαιώσεις

Προβολή κάποιας μαρτυρίας από έναν ικανοποιημένο πελάτη, που να περιλαμβάνει μια φωτογραφία του πελάτη ή ένα έργο που έχετε ολοκληρώσει για να δημιουργήσει αξιοπιστία.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι