5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά
 

re webdesign

 

Είναι επιτυχία όταν ο σχεδιασμός μιας ιστοσελίδας έχει ροή έτσι ώστε να μπορούν οι επισκέπτες εύκολα να βρουν τις πληροφορίες που χρειάζονται χωρίς να απογοητεύονται. Το UX είναι τα πάντα για έναν επανασχεδιασμό ή ανανέωση ενός ιστότοπου. Η ποιότητα του περιεχομένου σας, η ομορφιά του γραφικού σας σχεδίου και η φήμη μιας επιχείρησης,  δεν έχουν σημασία αν ο ιστότοπός σας είναι δύσκολος στην πλοήγησή του.

Το UX είναι ένα από εκείνα τα πράγματα που μπορεί να μην δίνετε προσοχή όταν γίνεται καλά. Όταν είναι ανεπαρκώς ανεπτυγμένο τότε αρχίζετε να το παρατηρείτε.

 

1. Αφιερώστε χρόνο για την κατανόηση του χρήστη

Η αισθητική της ιστοσελίδας σας είναι σημαντική. Να αποφεύγετε λοιπόν την επιλογή σχεδίων που φαίνονται καλά, αλλά μπορεί να μην είναι. Ο ιστότοπος της εταιρείας σας δεν είναι για εσάς, είναι για την αγορά σας. Εάν δεν έχει ανταπόκριση στους ανθρώπους που απευθύνονται, δεν θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε τις πωλήσεις σας. Η κακή κατανόηση του στόχου σας θα μετατρέψει τον ιστότοπό σας από μια επένδυση χρημάτων σε ένα αποτυχημένο σχέδιο.

Αναπτύξτε με γνώμονα το προφίλ ενός χρήστη στον τομέα του μάρκετινγκ για να πάει την αγορά σας ένα βήμα παραπέρα. Ανακαλύψτε ποια άλλα site επισκέπτονται οι πελάτες και μιμηθείτε η κάντε τις δικές σας βελτιώσεις στην ροή και την εμπειρία χρήστη βάσει αυτών που συγκεντρώνουν τη μεγαλύτερη προσοχή.

 

2. Ορίστε έναν σκοπό

Πηγαίνετε πέρα από τις γενικές απαντήσεις του "μάρκετινγκ" ή "για τη βελτίωση της απόδοσης επένδυσης (ROI)". Ενώ αυτές οι απαντήσεις είναι σωστές, δεν είναι συγκεκριμένες. Προσπαθήστε να αναπτύξετε εφικτούς στόχους που να είναι συγκεκριμένοι. Οι περισσότερες εταιρείες θα επιδιώξουν να διατηρήσουν έναν επανασχεδιασμό ή ανανέωση ιστότοπου για πολλά χρόνια, ώστε να επικεντρωθούν σε ένα διαχρονικό σκοπό ή σε μακροπρόθεσμους στόχους.

Δοκιμάστε να δώσετε προτεραιότητα στους σκοπούς του ιστότοπού σας. Για τις περισσότερες εταιρείες, ο κύριος σκοπός ενός ιστοτόπου είναι να χρησιμεύσει ως χώρος πληροφοριών για την αγορά ή να ταξινομεί και να προωθεί υπηρεσίες.

 

3. Μην παραβλέπετε τη βασική λειτουργικότητα

Ο επανασχεδιασμός της ιστοσελίδας είναι συναρπαστικός. Η επιχείρησή σας μπορεί να αναθεωρήσει ολόκληρη την αίσθηση της τρέχουσας ιστοσελίδας σας και να ενσωματώσει μερικές από τις τάσεις που οδηγούν στο ROI και οι οποίες κάνουν μεγάλη διαφορά στην ηλεκτρονική μετατροπή. Αντί να εξετάζετε πρώτα τα "φανταχτερά" πράγματα του επανασχεδιασμού, ξεκινήστε με τη λειτουργικότητα.

Κοιτάξτε τα αναλυτικά στοιχεία σας και πάρτε μερικές σωστές αποφάσεις σχετικά με την πλοήγηση και το περιεχόμενο του ιστοτόπου σας. Ποιος είναι ο βασικός σκοπός της ιστοσελίδας σας; Αν προσπαθήσετε να αναπτυχθείτε πολύ γρήγορα θα πρέπει να ξοδέψετε αρκετό χρόνο στον σωστό επανασχεδιασμό αυτών των βασικών δομικών στοιχείων.

 

4. Ξοδέψτε χρόνο στην αρχική σας σελίδα

Η αρχική σας σελίδα είναι η πρώτη ευκαιρία να προσελκύσει τους καταναλωτές. Παρόλο που δεν χρειάζεται να συμπεριλάβετε τα πάντα στην αρχική σελίδα, χρησιμεύει ως το κύριο σημείο πρόσβασης για το μήνυμά σας, και την πλοήγηση στον ιστότοπό σας. Προσπαθήστε με την κατασκευή ιστοσελίδας να κρατήσετε οποιοδήποτε γραπτό περιεχόμενο όσο το δυνατόν πιο απλό και συνοπτικό. Κάποια εικαστικά ιστοσελίδων λειτουργούν εμφανίζοντας συνοπτικές πληροφορίες ενώ άλλα βαραίνουν από την εμφάνιση πολλών μακροσκελών πληροφοριών στην αρχική σελίδα. Επιλέξτε το σχέδιο της αρχικής σελίδας που χρειάζεστε, αλλά πάντα τοποθετήστε το πιο σημαντικό περιεχόμενο (γλώσσα πωλήσεων, CTAs κλπ.) κοντά στην κορυφή όπου οι χρήστες θα το δουν αμέσως.

Υπάρχουν ορισμένα στοιχεία που οι χρήστες  αναμένουν από έναν ιστότοπο. Για παράδειγμα, κάνοντας ‘κλικ’ στο λογότυπο στην επάνω αριστερή γωνία θα πρέπει ο χρήστης να επιστρέψει στην αρχική σελίδα από οποιαδήποτε σελίδα είναι εκείνη τη στιγμή. Η αρχική σελίδα του ιστοτόπου πρέπει πάντα να συνδέεται με μια σελίδα επικοινωνίας, ένα περιεχόμενο σελίδας (υπηρεσίες, προϊόντα, προγράμματα), σχετικά με τη σελίδα και μια σελίδα ειδήσεων ή blog.        

 

5. Επενδύστε σε έναν σχεδιασμό που είναι συμβατός σε διάφορες συσκευές

Μπορείτε να αποφύγετε πολλές από τις τρέχουσες τάσεις στον σχεδιασμό ιστοσελίδων, αλλά όχι την προσβασιμότητα. Οποιοσδήποτε ιστότοπος που χτίστηκε ή ανακατασκευάστηκε σήμερα πρέπει να ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές του  σχεδιασμού. Οι χρήστες κοιτάζουν τις πληροφορίες της εταιρείας είτε απο την εταιρία τους,είτε εν κινήσει απο τον δρόμο, ακόμα και απο το σπίτι τους. Όταν ένας υπολογιστής δεν βρίσκεται κοντά (και μερικές φορές ακόμη και όταν είναι!), οι άνθρωποι βγάζουν ένα smartphone (κινητό τηλέφωνο) ή tablet για να αναζητήσουν πληροφορίες.

Αναμένουν ότι οι πληροφορίες αυτές θα είναι άμεσα διαθέσιμες σε οποιαδήποτε συσκευή που αποφασίζουν να χρησιμοποιήσουν.  Καθώς όλο και περισσότερα προϊόντα συνδέονται με το διαδίκτυο, ο ανταποκρινόμενος σχεδιασμός θα επιτρέψει στις εταιρείες να ικανοποιήσουν την εμπειρία τους σε αυτό σε οποιαδήποτε νέα συσκευή. Το UX σε αυτές τις συσκευές μπορεί να είναι ακόμη πιο σημαντικό από την επιφάνεια εργασίας.

 

6.Ενημερώσου ώστε να έχεις ένα επιτυχημένο SEO

Το SEO δεν είναι μια σκέψη για μια ιστοσελίδα. Μια νέα ή ανακατασκευασμένη ιστοσελίδα βασίζεται σε SEO για να κάνει την αρχική επαφή με τους καταναλωτές.

Άν και το SEO είναι σημαντικό, δεν μπορείτε να κάνετε τον σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας βασιζόμενοι στο SEO. Ενσωματώστε το, αλλά μην το ανατρέψετε. Αντί να εργάζονται σε συγκεκριμένες τακτικές που μπορεί να ανταμειφθούν από τις μηχανές αναζήτησης, οι περισσότεροι ειδικοί συνιστούν ότι η ανάπτυξη περιεχομένου επικεντρώνεται περισσότερο στην αξία για τους καταναλωτές.

 

7. Συνεργαστείτε

Οι ιστότοποι είναι σπάνια εργασία για ένα μόνο άτομο. Τυπικά, ο σχεδιασμός είναι μια ομαδική προσπάθεια που περιλαμβάνει γραφίστες, προγραμματιστές, στρατηγικούς marketeers, εμπορικούς και άλλους. Σε πολλές περιπτώσεις, κάθε πτυχή ενός χώρου πρέπει να περάσει από μια διαδικασία έγκρισης. Η συνεργασία είναι κάτι περισσότερο από επικοινωνία. Σημαίνει τη δημιουργία ενός ρεαλιστικού και ολοκληρωμένου χρονοδιαγράμματος, την ανάπτυξη μιας βελτιωμένης διαδικασίας έγκρισης και τη δημιουργικότητα.

Κατά τη διάρκεια μεγάλων έργων, πολλά άτομα ενδέχεται  να έχουν ισχυρή συμβολή σχετικά με την εμφάνιση, την αίσθηση και την εμπειρία ενός ιστότοπου. Αν μια ομάδα δεν μπορεί να συνθέσει δημιουργικά αυτές τις ιδέες, η αναδημιουργία μιας ιστοσελίδας μπορεί να διαρκέσει μήνες και μερικές φορές χρόνια.

 

8. Μην κάνετε αντιγραφή – επικόλληση απο παλιό περιεχόμενο σε νέο ιστότοπο

Οι ιστότοποι είναι σαν τα ζωντανά πλάσματα. Έχουν διαφορετική εμφάνιση και προσωπικότητες. Συχνά, ένα περιεχόμενο που ήταν δουλεμένο σε έναν παλιό ιστότοπο, δεν θα λειτουργήσει σε ένα νέο. Βεβαιωθείτε ότι έχετε προσθέσει αρκετό χρόνο και χρήμα στον προϋπολογισμό για να ανανεώσετε το γραπτό, βίντεο και οπτικό περιεχόμενό σας καθώς και το γενικό σχεδιασμό. Μπορεί να χρειαστεί να αφαιρέσετε τις πληροφορίες, να αναδιατυπώσετε το μήνυμά σας και να αναπτύξετε  ένα νέο περιεχόμενο που να κάνει καλύτερη εργασία σύνδεσης. Πηγαίνετε πίσω στα δεδομένα και γράψτε ένα περιεχόμενο που το κοινό σας θα θεωρήσει πολύτιμο και σχετικό.

 

9. Μείνετε πιστοί στο εμπορικό σήμα σας

Ορισμένες εταιρείες “παγιδεύονται” στις τελευταίες τάσεις. Ξεχνούν να εξετάσουν το τι αναζητούν οι χρήστες τους και την προσωπικότητά τους. Εάν ο ιστότοπός σας δεν αντικατοπτρίζει το εμπορικό σας σήμα, την αποστολή και τους στόχους σας, πιθανότατα δεν θα έχει απήχηση τόσο στο κοινό σας. Αν δεν συνδέσετε το περιεχόμενό σας με το εμπορικό σήμα σας, ο ιστότοπός σας ίσως είναι ένας από τους αμέτρητους άλλους που χάνονται. Πάρτε το χρόνο να ενσωματώσετε την αισθητική έφεση με την προσωπικότητα της μάρκας σας. Η συνολική εμφάνιση είναι η πρώτη ευκαιρία που έχετε να κρατήσετε έναν επισκέπτη στον ιστότοπό σας.

 

10. Δεν έχετε τελειώσει ακόμα

Ένα πραγματικά θαυμάσιο UX είναι αυτό που αλλάζει με την πάροδο του χρόνου. Γίνεται καλύτερο κάθε φορά που το φορτώνετε. Πιο γρήγορο, πιο αισθητικό και πιο σχετικό. Η πραγματική αρχή, είναι όταν ξεκινάτε το νέο ιστότοπό σας. Εάν αναμένετε ότι ο ιστότοπός σας θα παρέχει μετρήσιμη απόδοση επένδυσης (ROI), θα πρέπει να κάνετε τροποποιήσεις και ενημερώσεις για να ανταποκριθείτε στη δέσμευση του χρήστη (ή στην έλλειψή του). Αυτό που αρχικά θεωρούσατε ότι θα λειτουργούσε καλά, μπορεί να μην έχει σημαντικό αντίκτυπο στο UX και πιθανότατα να υπάρξουν απροσδόκητες εκπλήξεις.

Πράγματι, ο επανασχεδιασμός της ιστοσελίδας είναι κάτι περισσότερο από απλώς να αλλάξετε μερικά χρώματα!

ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗ GOOGLE ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ:

Κατασκευή ιστοσελίδων - Δημιουργία eshop - Κατασκευή site - Σχεδιασμός website - Εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων Κατασκευή webapp - Δημιουργία blog - Κατασκευή ιστοσελίδων Αθήνα - Δημιουργία σελίδας facebook - εταιρεία για adwords - Κατασκευαστής site με joomla - Προσφορά δημιουργίας ιστοσελίδας - Site για μικρές επιχειρήσεις Αθήνα - προσφορές seo - Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος - Ιστοσελίδα με wordpress - Site με drupal - Κόστος ιστοσελίδας - Κατασκευή eshop Προώθηση eshop σε Ελλάδα και Εξωτερικό - Webdesign Athens - Κατασκευή και προώθηση ιστοσελίδας - Δημιουργία λογαριασμού σε social web media - Τιμές για κατασκευή eshop - Ιστοσελίδες μεγάλων επιχειρήσεων - Κατασκευή ιστοσελίδων τιμοκατάλογος - Κόστος site - Δημιουργία site τιμές - κατασκευή eshop video - Σχεδιασμός site Αθήνα - Δημιουργία ιστοσελίδας βήμα βήμα - κατασκευή ιστοσελίδων με προϊόντα - σχεδίαση και φιλοξενία website - Κατασκευή ιστοσελίδας