About News

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

Μία μικρή σουηδική εταιρεία λογισμικού ανακοίνωσε την εξαγορά του Pirate Bay, της δημοφιλούς υπηρεσίας διαμοιρασμού αρχείων στο Ίντερνετ, για 7,7 εκατομμύρια δολάρια. Η Global Gaming Factory X ανέφερε ότι η συμφωνία αφορά τη χρήση του domain του Pirate Bay και των συνδεδεμένων σε αυτό ιστοσελίδων, ενώ η εξαγορά θα ολοκληρωθεί τον Αύγουστο.


Το Pirate Bay είναι μια από τις μεγαλύτερες υπηρεσίες p2p στον κόσμο, με περισσότερους από 20 εκατομμύρια χρήστες. Τον Απρίλιο, τέσσερις άντρες που συνδέονται με την υπηρεσία καταδικάστηκαν σε φυλάκιση ενός έτους και χρηματικά πρόστιμα, με την κατηγορία της παραβίασης της νομοθεσίας πνευματικών δικαιωμάτων. Το σουηδικό δικαστήριο που έκρινε την υπόθεση απεφάνθη ότι οι τέσσερις άντρες είχαν βοηθήσει εκατομμύρια χρήστες να κατεβάσουν υλικό που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα, όπως ταινίες, μουσικά τραγούδια και παιχνίδια υπολογιστών.

Παρά το ότι το Pirate Bay δε φιλοξενεί το ίδιο προστατευμένο υλικό, καθοδηγεί τους χρήστες σε τέτοιο περιεχόμενο μέσω torrents. Η Global Gaming Factory X εξήγησε ότι σκοπεύει να εφαρμόσει ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο που θα ανταμείβει τους κατόχους των δικαιωμάτων του περιεχομένου.

«Το Pirate Bay συγκαταλέγεται στα 100 sites με την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στον κόσμο. Ωστόσο, προκειμένου να συνεχίσει να υφίσταται, θα πρέπει να αλλάξει το επιχειρηματικό του πλάνο ώστε να  ικανοποιούνται όλες οι εμπλεκόμενες πλευρές», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Global Gaming Factory X, Χάνς Παντέγια, ενώ πρόσθεσε ότι οι χρήστες θα μπορούν να κατεβάζουν το περιεχόμενο που τους ενδιαφέρει με μεγαλύτερη ταχύτητα και σε καλύτερη ποιότητα.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θέσπισε νέους κοινοτικούς κανόνες για να καταστούν ικανοί οι χρήστες του Διαδικτύου και οι επιχειρήσεις να καταχωρούν ονομασίες τομέων στο .eu, χρησιμοποιώντας τους χαρακτήρες και των 23 επίσημων γλωσσών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στις οποίες πλέον περιλαμβάνονται η κυριλλική και η ελληνική γραφή.

Αυτό σημαίνει ότι κάποια στιγμή φέτος ο τομέας .eu θα είναι επίσης διαθέσιμος στα αλφάβητα που χρησιμοποιούν οι Βούλγαροι, οι Έλληνες και οι Κύπριοι, όπως και στους ειδικούς χαρακτήρες που χρησιμοποιούνται σε άλλες γλώσσες. Μέχρι τώρα, οι Τσέχοι μπορούσαν να χρησιμοποιούν μόνο 27 από 42 χαρακτήρες, οι δε Λιθουανοί 23 από 32.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

Μια νέα μορφή αναζήτησης παρουσίασε η Google, εκτιμώντας προφανώς πως η παραδοσιακή διαδικασία αναζήτησης βάσει κειμένου φτάνει στα όριά  της.
Η υπηρεσία ανακτά δεδομένα από σελίδες του Web και τις εμφανίζει ομαδοποιημένες σε πίνακες, όμοιους με εκείνους που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε σε προγράμματα όπως το Excel. Στόχος είναι οι χρήστες να έχουν πρόσβαση σε περισσότερο οργανωμένα αποτελέσματα αναζήτησης σε σύγκριση με σήμερα και ως το τέλος του μήνα το Google Squared αναμένεται να είναι διαθέσιμο στους χρήστες του διαδικτύου ως τα τέλη Μαϊου.

Ως τα τέλη του μήνα που διανύουμε αναμένεται επίσης η online πρεμιέρα της μηχανής αναζήτησης Wolfram Alpha, οι δημιουργοί της οποίας επιδιώκουν να αποσπάσουν ένα μερίδιο από την αγορά (και τη... δόξα) της Google. Η τελευταία, πάντως, εξακολουθεί να έχει τα σκήπτρα μεταξύ των υπηρεσιών αναζήτησης με το μερίδιό της στην αμερικανική αγορά να υπολογίζεται σήμερα στο 65%.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά
Λίγο κάτω από τη μέση στην παγκόσμια κατάταξη όσον αφορά στη διείσδυση της ευρυζωνικότητας στα νοικοκυριά βρίσκεται η Ελλάδα, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της γνωστής εταιρείας ερευνών Strategy Analytics.

Η χώρα μας βρίσκεται στην 31η θέση μεταξύ 58 χωρών, για τις οποίες διαθέτει στοιχεία η Strategy Analytics για το 2008.

Το ποσοστό διείσδυσης των ευρυζωνικών συνδέσεων στα ελληνικά νοικοκυριά ανέρχεται στο 39% και απέχει σημαντικά από τις χώρες που βρίσκονται στην πρώτη δεκάδα, όπου κυριαρχούν χώρες από την Ασία και την Ευρώπη.

Στην πρώτη θέση είναι η Νότια Κορέα με το εντυπωσιακό 95%, ακολουθεί η Σιγκαπούρη με 88%, ενώ στην τρίτη συναντάμε την πρώτη χώρα από την Ευρώπη που είναι η Ολλανδία με 85%. Στην τέταρτη είναι η Δανία με 82%, ενώ ακολουθούν Ταϊβάν και Χονγκ Κονγκ με 81%. Τη δεκάδα κλείνουν το Ισραήλ (77%), η Ελβετία (76%), ο Καναδάς (76%) και η Νορβηγία (75%).

Για τους αναλυτές της Strategy Analytics, αξιοσημείωτο είναι ότι οι ΗΠΑ είναι μόλις στην 20ή θέση με 60% διείσδυση, ενώ αναμένουν ότι το 2009 θα πέσει στην 23η θέση. Επίσης, όλες οι μεγάλες αγορές της Ευρώπης (Βρετανία, Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία και Ιταλία) βρίσκονται από τη 13η θέση και κάτω.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά
Στα επόμενα πέντε χρόνια οι ψηφιακές τεχνολογίες θα επεκταθούν ραγδαία σε όλους τους τομείς της ψυχαγωγίας και των ΜΜΕ, παράλληλα με τη μετάβαση στο νέο ψηφιακό περιβάλλον. Αυτό είναι ένα εκ των βασικών συμπερασμάτων πρόσφατης μελέτης της PricewaterhouseCoopers (PwC) "Παγκόσμια επισκόπηση για την Ψυχαγωγία και τα ΜΜΕ, 2009-2013" (Global Entertainment & Media Outlook, 2009 - 2013).

Σύμφωνα με τους αναλυτές της PWC, η σημερινή οικονομική ύφεση έχει αναμφίβολα αντίκτυπο σε κάθε τομέα της αγοράς Ψυχαγωγίας και ΜΜΕ, από την άλλη πλευρά όμως, έχει επιταχύνει και εντατικοποιήσει τη μετάβαση στο νέο ψηφιακό περιβάλλον, τόσο για τους παρόχους περιεχομένου όσο και για τους χρήστες. Σύμφωνα με τη μελέτη η παγκόσμια αγορά Ψυχαγωγίας και ΜΜΕ, στην οποία περιλαμβάνονται τόσο η καταναλωτική όσο και η διαφημιστική δαπάνη, θα παρουσιάσει μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 2,7% για την περίοδο 2009 - 2013, ενώ τα έσοδα αναμένεται να φτάσουν  το $1,6 τρις το 2013.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

Απώτερος στόχος η αποφυγή «βλαβερών» μεταβολών. Η έγκαιρη ενημέρωση αλλαγών στην πολιτική δημοφιλών sites όπως το Facebook είναι ο στόχος της νέας διαδικτυακής υπηρεσίας, TOSBack.org.

Η εν λόγω υπηρεσία αποτελεί το πνευματικό τέκνο του οργανισμού προστασίας δικαιωμάτων του πολίτη Electronic Frontier Foundation. Αυτό που θα κάνει θα είναι να εξετάζει άμεσα τις επιπτώσεις των αλλαγών στις οποίες προβαίνουν οι υπό εξέταση ιστοσελίδες.

Ήδη υπό την επίβλεψη του TOSBack.org βρίσκονται 23 ιστοσελίδες, οι 
οποίες αναμένεται να αυξηθούν.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά
Τις «δυνάμεις» της δημοφιλούς υπηρεσίας YouTube προσεταιρίζεται η Google, σε μια προσπάθεια να ενισχύσει τη θέση της στον κόσμο του Διαδικτύου.
Πλέον, όλοι όσοι δημιουργούν λογαριασμούς στο YouTube θα αποκτούν αυτόματα λογαριασμούς και στην Google. Η κίνηση αυτή ανακοινώθηκε την Πέμπτη από το Τζέημς Φίλιπς, μηχανικό λογισμικού ο οποίος εργάζεται για το YouTube.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά
Το διαδίκτυο ωριμάζει σταδιακά στις συνειδήσεις των ανθρώπων και σταδιακά κατακτά την εμπιστοσύνη τους. Μια νέα έρευνα στις ΗΠΑ αποκαλύπτει ότι το Ίντερνετ είναι πια όχι μόνο η πιο δημοφιλής πηγή πληροφόρησης (και μάλιστα με διαφορά από τα υπόλοιπα μέσα ενημέρωσης), αλλά επίσης θεωρείται και η πιο αξιόπιστη.

Η έρευνα, που έγινε από την εταιρία Zogby Interactive, σύμφωνα με τα ξένα πρακτορεία, έδειξε ότι οι περισσότεροι άνθρωποι προτιμούν το διαδίκτυο για να ενημερώνονται, σε σχέση με την τηλεόραση, το ραδιόφωνο ή τις εφημερίδες.

Πάνω από το 50% δήλωσαν ότι θα επέλεγαν το Ίντερνετ αν είχαν να διαλέξουν μόνο μια πηγή πληροφόρησης, έναντι 21% που διάλεξαν την τηλεόραση και από 10% που έδειξαν προτίμηση στο ραδιόφωνο και στις εφημερίδες.

Είναι αξιοσημείωτο ότι περίπου το ίδιο ποσοστό (10%) δήλωσαν ότι οι υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook και το MySpace, αποτελούν εξίσου καλή πηγή ειδήσεων (ενώ το Twitter «ψηφίστηκε» από το 4%). Το Ίντερνετ επελέγη επίσης ως η πιο αξιόπιστη πηγή ειδήσεων από περίπου 40% των ερωτηθέντων, έναντι 17% που θεωρούν πιο αξιόπιστη την τηλεόραση, 16% τις εφημερίδες και 13% το ραδιόφωνο.

«Η έρευνα ενισχύει την άποψη ότι αποδίδουν οι προσπάθειες των εφημερίδων, των τηλεοράσεων και των ραδιοφώνων να ωθήσουν τους 
καταναλωτές τους στις αντίστοιχες ιστοσελίδες τους», ανέφερε η Zogby σε ανακοίνωσή της.

Περίπου οι μισοί ερωτηθέντες δήλωσαν ότι οι ιστοσελίδες των εφημερίδων είναι σημαντικές γι΄ αυτούς, έναντι 43% που εξέφρασαν προτίμηση για τις ιστοσελίδες των τηλεοπτικών καναλιών. Μόνο το 28% δήλωσαν ότι είναι σημαντικά γι΄ αυτούς τα «μπλογκ» που έχουν παρόμοιες πολιτικές αντιλήψεις με αυτούς.

Όταν ρωτήθηκαν σχετικά με το μέλλον, η συντριπτική πλειονότητα (82%) προέβλεψε ότι το Ίντερνετ θα αποτελεί την κύρια πηγή πληροφόρησης σε πέντε χρόνια από τώρα, έναντι 13% που έκαναν την ίδια εκτίμηση για την τηλεόραση και μόλις 0,5% για τις εφημερίδες.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά
H ABOUTNET σχεδιάζει τη σελίδα της εταιρeίας THE FOOTBALL TEAM θυγατρικής της PUMA που ασχολείται με όλο τον αθλητικό εξοπλισμό ομάδων ποδοσφαίρου. Σύντομα και αυτή η ιστοσελίδα θα βρίσκεται στο internet.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά
Πρόκειται για το Google Wave, μία πρωτότυπη πλατφόρμα επικοινωνίας και συνεργασίας, η οποία επιτρέπει στους χρήστες μέσα από μία ενιαία επιφάνεια εργασίας να ενσωματώνουν κάθε μορφή ηλεκτρονικής επικοινωνίας, αλληλεπιδρώντας μεταξύ τους.

Η νέα πλατφόρμα αποτελεί στην πράξη ένα online desktop στο οποίο δύο ή περισσότεροι χρήστες μπορούν να επικοινωνούν και να εργάζονται ταυτόχρονα και σε πραγματικό χρόνο. Στο πλαίσιο αυτό, το Google Wave ενσωματώνει λειτουργίες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, instant messaging, chat, ανταλλαγής SMS μέσω κινητών τηλεφώνων, διανομής και διαχείρισης αρχείων κειμένου, φωτογραφιών και γραφικών.

Οι χρήστες θα μπορούν επίσης να κάνουν χρήση δημοφιλών εφαρμογών και υπηρεσιών, όπως wikis, twitter, ακόμη και να προσθέτουν ανά πάσα στιγμή σχόλια στα blogs τους, ή να παίζουν μαζί videogames. Η υπηρεσία λειτουργεί αποκλειστικά σε web περιβάλλον, μέσω οποιουδήποτε browser και χωρίς να χρειάζεται να υπάρχει ειδικό πρόγραμμα εγκατεστημένο στον υπολογιστή.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

Στα μέσα του 2007 οι αριθμοί ήταν πολύ μικρότεροι με 6 ώρες βίντεο να προστίθενται κάθε λεπτό στο site. Στις αρχές Ιανουαρίου ο αριθμός  ανήλθε στις 15 ώρες ανά λεπτό ενώ σήμερα έφτασε τις 20 ώρες ανά λεπτό.

Οι αριθμοί είναι τεράστιοι αν αναλογιστεί κανείς ότι ο μέσος όρος του κάθε βίντεο δεν ξεπερνά τα 10 λεπτά. Στα μέσα του 2007 οι αριθμοί ήταν πολύ μικρότεροι με 6 ώρες βίντεο να προστίθενται κάθε λεπτό στο site. Στις αρχές Ιανουαρίου ο αριθμός  ανήλθε στις 15 ώρες ανά λεπτό ενώ σήμερα έφτασε τις 20 ώρες ανά λεπτό. Οι αριθμοί είναι τεράστιοι αν αναλογιστεί κανείς ότι ο μέσος όρος του κάθε βίντεο δεν ξεπερνά τα 10 λεπτά.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

Εξαιρετικά δημοφιλές στις νεαρές ηλικίες είναι το Διαδίκτυο στην  Ελλάδα, κάτι που σημαίνει ότι σε λίγα χρόνια τα ποσοστά διείσδυσης θα  είναι σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα. Είναι χαρακτηριστικό ότι, σύμφωνα με  τα στοιχεία της τελευταίας έρευνας Web ID της Focus Bari, το ποσοστό  των παιδιών ηλικίας 7 έως 12 ετών που έχει πρόσβαση στο Διαδίκτυο  φθάνει στο εντυπωσιακό 37%, ενώ από εκεί και πάνω τα ποσοστά  εκτοξεύονται: 83% στις ηλικίες 13-17 ετών, 79% στην ομάδα 18-24 ετών και 60% μεταξύ 25 και 34 ετών.

To αποτέλεσμα είναι στο σύνολο του πληθυσμού το ποσοστό διείσδυσης να διαμορφωθεί στις αρχές του 2009 στο 47% έναντι 43% που ήταν το  φθινόπωρο του 2008.

 

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά
Η ABOUTNET έχει αναλάβει πολλές ιστοσελίδες στον χώρο των συναυλιών  και των events. Πρόσφατα ανέλαβε και την Sui Generis Music που έχει το management μεγάλων καλλιτεχνών όπως Διονύση Σαββόπουλου, Ελένη Τσαλιγοπούλου, Γλυκερία, Λουκιανό Κηλαιδόνη και άλλους πολλούς.
Σύντομα διαθέσιμο στο www.sgm.gr
Ανάμεσα στους πελάτες της είναι η Heaven Live (www.heavenlive.gr) το Γυάλινο Μουσικό Θέατρο (www.gialino.gr) η  Cultural Action (www.cultural-action.gr) η Wepromotion (www.wepromotion.gr) το Φεστιβάλ Πάρου (www.parosfestival.gr) και το  Scorpions Festival (www.scorpionsfestival.gr).

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά
Σύμφωνα με το δωρεάν διαδικτυακό εργαλείο της Google, Google Insights, ανάμεσα στους πιο δημοφιλείς όρους διαδικτυακής αναζήτησης από τους Έλληνες χρήστες του Internet όσον αφορά στις καλοκαιρινές διακοπές στο διάστημα των τριών τελευταίων μηνών, είναι με σειρά προτεραιότητας οι "ξενοδοχεία", "εισιτήρια", "διακοπές", "προορισμοί" και "πτήσεις".

Ανάμεσα στους πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς στους Έλληνες χρήστες είναι τα Χανιά, η Ρόδος, η Σαντορίνη, η Μύκονος, η Κεφαλλονιά  και  η Πάρος. Παράλληλα, όσον αφορά στις διαδικτυακές αναζητήσεις του  όρου "διακοπές" σε σχέση με την  Ελλάδα "greek holidays", παγκοσμίως,  οι χώρες με τα μεγαλύτερα ποσοστά αναζήτησης είναι οι Μεγάλη Βρετανία,  Ιρλανδία, Ελλάδα, Αυστραλία, Καναδάς, ΗΠΑ, Γαλλία, Γερμανία, Νότια  Αφρική και Τουρκία. Επιπλέον, η Κεφαλλονιά, η Σαντορίνη και η Ρόδος  φαίνεται να αποτελούν τους πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς  παγκοσμίως.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο μεταξύ επιχείρησης και καταναλωτή έχει  εισέλθει πλέον στην φάση της ωριμότητας στην Ελλάδα. Πρόκειται για ένα  από τα συμπεράσματα της ημερίδας "Ηλεκτρονικό Εμπόριο B-C στην Ελλάδα"  που οργάνωσε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του  Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της Focus  Bari που παρουσιάσθηκαν στην ημερίδα από την κυρία Ξένια Κούρτογλου,  πρόεδρο και διευθύνουσα σύμβουλο της Focus Bari οι Έλληνες online  καταναλωτές φτάνουν  πλέον τους 620.000 χιλιάδες.

Πρόκειται για καταναλωτές που κάνουν συστηματικές αγορές από το  Internet και κατά μέσο όρο το τελευταίο εξάμηνο έκαναν 6 αγορές  συνολικής αξίας περίπου 550?. Συνήθως αγοράζουν αεροπορικά/ ακτοπλοϊκά  εισιτήρια (37%), Εξοπλισμό Πληροφορικής (25%), βιβλία (19%), ρούχα/  αξεσουάρ (15%), εισιτήρια (13%), κρατήσεις σε ξενοδοχεία (13%),  gadgets (13%), Λογισμικό (13%), ηλεκτρικά είδη (12%), μουσική / dvd  (11%). Οι τάσεις είναι αυξητικές (οι 185.000 on line αγοραστές το 2006  σχεδόν τετραπλασιάστηκαν σε 2 χρόνια) και θα συνεχίσουν με τον ίδιο  ρυθμό.

3 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
Η ABOUTNET ανέλαβε την δημιουργία μιας σελίδας καθώς και την σύνδεση  με μια εφαρμογή για την εισηγμένη Ridenco αντιπρόσωπο της  Timberland, Nautica και LA Martina. Σύντομα κοντά σας.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

Οι υπεύθυνοι του YouTube, της δημοφιλούς υπηρεσίας φιλοξενίας και προβολής βίντεο στο Ίντερνετ, ανακοίνωσαν τη λειτουργία του YouTube XL, της προσαρμογής δηλαδή της υπηρεσίας για μεγάλες οθόνες υπολογιστών και τηλεοράσεις.
Η νέα έκδοση του YouTube λειτουργεί και αυτή μέσα από browser και δεν προϋποθέτει την εγκατάσταση επιπλέον λογισμικού, πέρα από τον flash player. Επίσης, η πλοήγηση έχει απλοποιηθεί σημαντικά, όπως και το περιεχόμενο, αφού το YouTube XL δεν περιέχει τα σχόλια των χρηστών για κάθε βίντεο, αλλά ούτε και διαφημίσεις, τουλάχιστον προς το παρόν. 
Παράλληλα, όλο το εικαστικό είναι και αυτό προσαρμοσμένο για τηλεθέαση από μακριά, με μεγάλες γραμματοσειρές και σκούρο φόντο, δίνοντας με αυτό τον τρόπο τηλεοπτικό «αέρα» στην υπηρεσία.

Μία από τις πιο ελκυστικές πτυχές της νέας υπηρεσίας είναι ότι θα υποστηρίζεται από σχεδόν οποιαδήποτε συσκευή με δυνατότητες πλοήγησης στο Ίντερνετ και σύνδεσης σε τηλεόραση.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

Δορυφορικές φωτογραφίες από υπηρεσίες όπως το Google Earth  χρησιμοποιούν οι Ελληνικές αρχές για να προστατέψουν τις καμένες  εκτάσεις από επίδοξους καταπατητές.

Οι αρχές χρησιμοποιούν δορυφορικές φωτογραφίες που χρονολογούνται πριν τις πυρκαγιές για να χωροθετήσουν τα ακριβή σύνορα του δάσους και να εντοπίσουν παρανομίες.

Η απόφαση των αρχών να χρησιμοποιήσει υπηρεσίες της Google ανακουφίζει την Αμερικάνικη εταιρεία που έχει «ανοιχτούς» λογαριασμούς με την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα για την υπηρεσία Google  Street View που προβλημάτισε πρόσφατα τις αρχές.

Οι φωτογραφίες της Google εξυπηρετούν καλύτερα τις Ελληνικές αρχές, σε σχέση με τις αεροφωτογραφίες καθώς μπορούν να γνωρίζουν τα ακριβή γεωγραφικά δεδομένα των εκτάσεων.
Η τεχνολογία, σε συνεργασία με τον ανθρώπινο παράγοντα, αλλά και την πολιτική βούληση μπορούν να προστατέψουν τις δασικές εκτάσεις που αποτελούν ανάσα ζωής για την Ελλάδα.

 

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

Tη δυνατότητα πρόσβασης στο Διαδίκτυο χρησιμοποιούν σχεδόν όλοι οι Έλληνες χρήστες του Internet προκειμένου να εντοπίσουν αλλά και να συγκρίνουν προϊόντα και υπηρεσίες, τα οποία ενδιαφέρονται να  αποκτήσουν.

Αυτό είναι ένα από τα βασικά συμπεράσματα έρευνας που πραγματοποιήθηκε σε 1.000 Έλληνες «κυβερνοναύτες», ηλικίας 18 έως 60  ετών, από την εταιρεία TNS για λογαριασμό της Google πριν από μερικούς  μήνες. Η έρευνα έδειξε ακόμη ότι ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσοστό της τάξεως του 72% και ερευνά αλλά και προχωρά σε αγορές online. Η αναζήτηση πληροφοριών γίνεται κατά κύριο λόγο σε μηχανές αναζήτησης, αν και υψηλά ποσοστά παρατηρούνται και όσον αφορά στις ιστοσελίδες των αλυσίδων λιανικής πώλησης (64%), κάτι που δείχνει ότι είναι σημαντική  η παρουσία στο Διαδίκτυο για τις συγκεκριμένες εταιρείες.

Επίσης, υψηλό ποσοστό (51%) έχουν και οι ιστοσελίδες όπου γίνεται σύγκριση  τιμών. Το 60% έχει αναζητήσει και έχει κλείσει αεροπορικά εισιτήρια online, ενώ το 43% έκανε ηλεκτρονική κράτηση και για δωμάτιο ξενοδοχείου.
Στα είδη τεχνολογίας το ποσοστό που ερεύνησε και αγόρασε ηλεκτρονικά ήταν 49%, με την πιο δημοφιλή κατηγορία να είναι αυτή του λογισμικού. Όσον αφορά στον τρόπο που πληρώνουν για τις online αγορές τους οι Έλληνες καταναλωτές, η αντικαταβολή αποτελεί την κυρίαρχη επιλογή, καθώς έχει προτιμηθεί τουλάχιστον μία φορά από το 56% όσων αγόρασαν από το Διαδίκτυο. Ακολουθεί με 41% η πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας, ενώ στην τρίτη θέση βρίσκονται υπηρεσίες online πληρωμών (π.χ. PayPal)  με 28%.

 

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

Οι καταναλωτές στη Βρετανία κάνουν... επιδρομές στις σοφίτες και τα πατάρια ψάχνοντας για αντικείμενα προς πώληση στο eBay, ενώ   επιχειρήσεις στρέφονται όλο και περισσότερο στις διαδικτυακές  υπηρεσίες δημοπρασιών για να ξεφορτωθούν εξοπλισμό γραφείου που δε  χρειάζονται πλέον.

Στο παρελθόν, η εταιρεία που δραστηριοποιείται στις διαδικτυακές δημοπρασίες τα τελευταία πέντε χρόνια, έχει πουλήσει τα πάντα από
υπολογιστές της δεκαετίας του 1980, μέχρι κουζίνες αλλά και  διακοσμητικά είδη σπιτιού.

ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗ GOOGLE ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ:

Κατασκευή ιστοσελίδων - Δημιουργία eshop - Κατασκευή site - Σχεδιασμός website - Εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων Κατασκευή webapp - Δημιουργία blog - Κατασκευή ιστοσελίδων Αθήνα - Δημιουργία σελίδας facebook - εταιρεία για adwords - Κατασκευαστής site με joomla - Προσφορά δημιουργίας ιστοσελίδας - Site για μικρές επιχειρήσεις Αθήνα - προσφορές seo - Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος - Ιστοσελίδα με wordpress - Site με drupal - Κόστος ιστοσελίδας - Κατασκευή eshop Προώθηση eshop σε Ελλάδα και Εξωτερικό - Webdesign Athens - Κατασκευή και προώθηση ιστοσελίδας - Δημιουργία λογαριασμού σε social web media - Τιμές για κατασκευή eshop - Ιστοσελίδες μεγάλων επιχειρήσεων - Κατασκευή ιστοσελίδων τιμοκατάλογος - Κόστος site - Δημιουργία site τιμές - κατασκευή eshop video - Σχεδιασμός site Αθήνα - Δημιουργία ιστοσελίδας βήμα βήμα - κατασκευή ιστοσελίδων με προϊόντα - σχεδίαση και φιλοξενία website - Κατασκευή ιστοσελίδας